Gå til innhold

Oppgradere T630 selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååå?

Dette skal da fungere på omtrent alle SE mobiler...

I hvertfall de nyeste...

Men utstyret, kabelen, følger kun med i p800 og p900, fordi norske buttikker ikke har sett noe vits i og selge denne kabelen(dockingstasjonen), noe de trolig vil begynne mer med nå siden folk trenger den får og oppgradere telefonen sin.

Det er i hvertfall det jeg forstod i svaret fra SE-kundeservice på min mail til dem.

Lenke til kommentar
p910i også

P910i støttes vel foreløpig ikke. Men det er vel bare snakk om tid. Rett gjerne på meg om jeg tar feil.

Åååå?

I hvertfall de nyeste...

Z500i, S700i, K500i. Disse er splitter nye, og har ingen støtte for slik oppgradering (merk: Z500i er ikke i handelen enda, men den amerikanskje versjonen har ikke støtte for det).

Lenke til kommentar
p910i også

P910i støttes vel foreløpig ikke. Men det er vel bare snakk om tid. Rett gjerne på meg om jeg tar feil.

Åååå?

I hvertfall de nyeste...

Z500i, S700i, K500i. Disse er splitter nye, og har ingen støtte for slik oppgradering (merk: Z500i er ikke i handelen enda, men den amerikanskje versjonen har ikke støtte for det).

underlig nok står nå det i brukermanualen til P910i da.

tror grunnen rett og slett er at det ikke er noe ny software til telefonen. De eldre versjonene har man kunnet oppgradere. Det finnes tråder om det blant annet på Esato sitt forum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...