Gå til innhold

That's write DVD-R 4x på komplett

^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er disse platene gode?

Kjøpte en 50 stl spindel av dette merket for en tid tilbake og erfaringe min var meget dårlig, jeg tregte på at jeg kjøpte 50 stk. Problemet var at jeg oppnådde ikke feilfri brenning før på 2x på disse 4x platene(også -R), det var ikke Princo plater, men Vanguard, men hadde tilsvarende problem med noen Princo plater jeg kjøpte på Lefdal. Etter dette har jeg holdt meg unna de billigste platene, Verbatim holder etter min erfaring meget god kvalitet(har dog hørt rykter om 8x plater som selges som 12x, så ingenting er idiotsikkert, men å kjøpe det billigste er en risiko).

De beste kjøpet jeg har gjort var noen 10stk 4x DVD+R plater på expert til 69 med 5 stk DVD cover, har ikke hatt noe problem med dem i min Nec 1300A.. og den er nok noe småkresen på platene.

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å svare på dette akkurat nå. Før var det RICHO som lagte disse platene, og disse er dt veldig god kvalitet på. men akkurat nå ser dt ut som komplett har valgt å gå over til OPTODISK som det bare er til å kaste i søpla. så viss dt går an, hadde dt vert kjekt å fått mediakoden på disse før du bestilte de. eventuelt bestilla et par disker og kjekke før du legger inn en stor bestiling

Lenke til kommentar

Det pleier å vere det jo.

De tar inn et stort parti fra en leverandør. så viss de du bestiller er princo så kan du forvente å få princo heilt til de tar inn ein ny leveranse.

det du kan gjør så mange andre har gjort er å sende mail til komplett og spør om mediacoden. viss de seier at dt er någe annet en princo og lover dg dette så kan du bestille. skulle det da skje at du får princo sender du klage brev. da har andre fått beholde princo cd`ene og så fått tilsendt någen verbatim plater.

men send mail og se ka de seier. kjibt å bruke masse peng på plater som kan kastes i søpla.

Lenke til kommentar

sant det. Norwaydisk for også inn någen gode TY plater i neste uke som ikke er så altfor dårlige. viss de platene du bestiller skulle vere dårlige så kan du alltid selge de til ein kamerat og sei at du ikke trenger de pga du har bestilg någen dyrere plater som er litt bedre.

garanter at du for selgt de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...