Gå til innhold

Tastaturet mitt klikker!

Anbefalte innlegg

Jeg har Logitech internet navigator SE og noen ganger klikker det totalt. Hvis jeg liksom bare skal få kontakt med en fyr på msn, så bare skriver jeg masse drit. $£$€{76/¤658 f.eks :p Og flere ganger nå så har det blitt sånn at jeg ikke kan skrive. Tastene får en ny funksjon liksom. trykker jeg på w så får MSN vinduet et annet utseende. Det er vanskelig og forklare. Jeg tenker det er en slags FATTIG DRITT windows funksjon. Hvordan fjerner jeg dette? Det hjelper ikke en gang og restarte PC'en, jeg må bytte tastatur. Er det et sted jeg kan slå av slike rare funksjoner?

Dette ble litt rart kanskje men prøv og svar :p:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvd å restarte maskinen?

Har hatt noe ala det samme, spes i mIRC, der jeg f.eks har trykket ned bokstaven E, så kom ett søkevindu opp, men da var det bare restarting av maskinen som var klikk

Det du kan prøve er å reinstallere evt driver du har i fra logitech eller legge inn en annen driver en standard windows driver

Lenke til kommentar

Tastaturet mitt klikker en sjelden gang i mirc, da blir alt jeg skriver firkanter. I tillegg skjer det ingenting hvis jeg prøver å skrive i windows i f.eks word. Det som funker hos meg er en re-install av mirc og en ordentlig shutdown av pcen ikke bare en restart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...