Gå til innhold

Problem med Opera

Keejay

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har brukt opera en god stund nå. (verson 7.52)

I det siste har jeg begynt å få feilmeldinger der det står "Connection closed by remote server".

Disse kommer når jeg trykker på knapper som søk-knappen på google.com, og etter at jeg trykker på 4-5 ganger ordner det seg.

På operas hjelpe-sider står følgende:

There are usually two reasons for this message to appear:

1. The server sent a "Content-Length" HTTP header saying it would send "n" bytes but only sent "n-x", x being a positive, non-zero number. It is possible that badly programmed HTTP 1.0 proxies which just copies the servers HTTP version number may cause this problem as well, especially those that edit the content they pass on. Good HTTP 1.0 proxies should not cause this.

2. Opera tried to post a form, or request a URL having "?" in it over an already open connection, which the server was not willing to keep open any longer. Such request are never retried ("Hey! I did NOT buy two cars!"). The HTTP OPTIONS request should be able to handle this situation, though.

Jeg kan ikke si at jeg ble så mye klokere av dette, og så heller ikke noen måte å ordne det på.

Noen som har en løsning på dette problemet?

PS: Jeg får en lignende feilbeskjed når jeg prøver å åpne sider i Firefox også. Kan det være spyware/adware som gjør slikt?

Endret av Keejay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...