bearcarlsen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Jeg vet det finnes noen slike programmer men jeg husker ikke hva NOEN av de heter. Har heller ingen ide over hva jeg bør søke etter. Så jeg spør ganske enkelt. Jeg leter etter, programmer som leser av CPU og system info? En slags mer avansert Enhetsbehandling som gir deg oversikt over hva som faktisk er i maskinen min. Jeg vet det er idiotisk å spørre for jeg burde visst det fordi jeg har brukt mange slike programmer før. Har hatt hjerneteppe i 2 dager. Please hjelp Endret 16. oktober 2004 av bearcarlsen Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 motherboard monitor Fåes blandt annet her. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Lastet ned og installerte programmet nå men det var ikke det jeg letet etter. Noen andre forslag til lignende programmer. Som ikke nødvendigvis har lyst til å legge seg i trayen din? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Antar du tenker på CPU-Z ? Det finner du her : http://www.cpuid.com/ Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ok... jeg misforsto litt tror jeg... Liker personlig SiSoft Sandra veldig godt. Tror dette er mer det du leter etter! Det har du her. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har jo everest også da, her Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvsi du sjekker hovedkort boksen din så ligger det nok en bundle, som gir grader o.l. på cpu og mulig inni kabinettet. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 CPU ID veldig bra, takk for hjelpen... Takk for hjelpen til vectrex også... det var ikke helt det jeg letet etter men du var på rett spor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå