belsebub Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Har instalert suse 8.0 på marskina mi. Får ikke valgt høyere oppløsning på skjermen enn 1200 x 1024. Grafikkkortet er et nvida 3 t200 kort som virker uten problemer i 1600 x1200 i windovs Noen som vet hva dette skyldes, og eventuelt hvordan det kan løses Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 feilen ligger vel i at du bruker en skjermdriver for en skjerm som ikke støtter høyere oppløsning. Ikke spør meg hvordan dette fikses. Noob's burde bruke Lycoris. Mener ikke å kalle deg n00b, bare til opplysning for andre. Selv bruker jeg Lycoris og er storfornøyd. Ting er virkelig enklere i Linux enn Wintendo. Hadde aldri tenkt på å skrive navnet til det programmet jeg ville starte i konsollen... :grin: Lenke til kommentar
belsebub Skrevet 18. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2002 Tja n00b er vel ikke det værste en kan bli kalt, stemmer gjør det også. Skjermdriver eller grafikkdriver? Har lasta ned driver til grafikk kortet, trenger jeg egen driver til skjermen også? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 vet ikke om du trenger driver til akkurat din skjerm, men du må nok skaffe deg en skjermdriver som støtter høyere oppløsning. Da jeg installerte Lycoris kunne jeg ihvertfall velge hvilken skjerm jeg hadde, hvor stor oppløsning, oppdateringsfrekvens osv... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 btw, er det vanskelig å innstallere ny skjermkortydriver ? Mtt gforce 2 MX 200 står som gforce 2 MXR eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå