Gå til innhold

kabinett med 6 5 1/2 brønner i midi størrelse

Anbefalte innlegg

Noen å anbefale til 1000lappen? med PSU eller ikke..om så et billig GOD strømforsyning også...

Har 2dvd 2Hd'er..kanskje det kommer mer..men er ikke sikker

Er Ikke noe lan person, ikke tid til sånt, behøver ikke megadesign, den står inne i et pc bord.

Om den har FW og usb i front så er det ok, men har en clas ohlson ting som inneholder dette også

(dumt at kablene mp kobles til externe usb/FW ute på kabinettet via vanlige kabler)

Kult med smarte løsninger ang festing av HK,DVD,HD ect

God kjøling

ikke noe slikt der 5 1/2 brønnene kan skape konflikt med kort, cpu...

Når det snakkes om feste måter er jeg grønn.....vet ikke hva det forskjellige greiene betyr.....

Min gamle her en "box" som du skrur HD fast i med skruer,hele "boxen" kan løsnes ved hjelp av en hendel

uansett hva er det av Kabinett som oppfyller dette og som anbefales..klarer ikke finne "det rette"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker.....hmmmm, hva med det greiene fra Coolermaster..det med dødningshode i fronten, ser litt "pjåket" ut med det, men det kan vel fås uten....Var vel thermaltake som var sånn

1500 uten strøm er nok litt i det meste laget

Endret av div_
Lenke til kommentar

hvorfor i all verden trenger du 6 stk..? må bare spørre. :)

du får et rimelig mye større utvalg visst du hadde klart deg med 4 f.eks

her er ett med 5, nærmeste jeg kom.. ;)link

et par lapper over budsjett da.. og om det er bra eller ikke kan jeg kke si noe på.

Lenke til kommentar

Jepp skulle være midi...:-)

Gjennomsiktig ser kult ut, men hvor motstandsdyktig er det mot sprikker, må guide toweret inn i pulten..så det får litt "bank"?

Hvorfor 6stk 5 1/2? Har vel litt "Becham" syndrom, det må være symmetri i det...Tuller.....nei, vil ha muligheten til å ha HD'ene i utakbar kassett, slik at jeg slipper å gå inn i pc, ved oppgradering av HD'er.Ved 4 er de såp innmari tett opptil DVD..vil ha de litt seperate

Er fulltower og Maxi er det det samme, begynner å lure på hva mitt egentlig er

Ser Coolermater fulltower er 584mm høyt...mitt er 540mm høyt

Hvit cheiftech 300watt

Endret av div_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...