div_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Noen å anbefale til 1000lappen? med PSU eller ikke..om så et billig GOD strømforsyning også... Har 2dvd 2Hd'er..kanskje det kommer mer..men er ikke sikker Er Ikke noe lan person, ikke tid til sånt, behøver ikke megadesign, den står inne i et pc bord. Om den har FW og usb i front så er det ok, men har en clas ohlson ting som inneholder dette også (dumt at kablene mp kobles til externe usb/FW ute på kabinettet via vanlige kabler) Kult med smarte løsninger ang festing av HK,DVD,HD ect God kjøling ikke noe slikt der 5 1/2 brønnene kan skape konflikt med kort, cpu... Når det snakkes om feste måter er jeg grønn.....vet ikke hva det forskjellige greiene betyr..... Min gamle her en "box" som du skrur HD fast i med skruer,hele "boxen" kan løsnes ved hjelp av en hendel uansett hva er det av Kabinett som oppfyller dette og som anbefales..klarer ikke finne "det rette" Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 595 kr over din prisklasse: Lian Li PC6077 Er ett problem at du MÅ ha 6 5 1/2 brønner.. er mer av den skjeldne sorten, men finnes på kabinetter litt opp i prisklassen. Klarer du deg med 4 så har du jo dette: Lian Li 3077 eller dette: Lian Li PC 7 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Takker.....hmmmm, hva med det greiene fra Coolermaster..det med dødningshode i fronten, ser litt "pjåket" ut med det, men det kan vel fås uten....Var vel thermaltake som var sånn 1500 uten strøm er nok litt i det meste laget Endret 17. oktober 2004 av div_ Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvorfor i all verden trenger du 6 stk..? må bare spørre. du får et rimelig mye større utvalg visst du hadde klart deg med 4 f.eks her er ett med 5, nærmeste jeg kom.. link et par lapper over budsjett da.. og om det er bra eller ikke kan jeg kke si noe på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE910BB 10stk. EDIT: oh, du sa midi. Endret 17. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 her har du et skikkelig stygt et da med 5.. eller dettemed 11..! Lenke til kommentar
div_ Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jepp skulle være midi...:-) Gjennomsiktig ser kult ut, men hvor motstandsdyktig er det mot sprikker, må guide toweret inn i pulten..så det får litt "bank"? Hvorfor 6stk 5 1/2? Har vel litt "Becham" syndrom, det må være symmetri i det...Tuller.....nei, vil ha muligheten til å ha HD'ene i utakbar kassett, slik at jeg slipper å gå inn i pc, ved oppgradering av HD'er.Ved 4 er de såp innmari tett opptil DVD..vil ha de litt seperate Er fulltower og Maxi er det det samme, begynner å lure på hva mitt egentlig er Ser Coolermater fulltower er 584mm høyt...mitt er 540mm høyt Hvit cheiftech 300watt Endret 18. oktober 2004 av div_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå