kingkop Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Trenger en mobiltelefon som skal stå i min bil. Da trenger jeg ikke kamera og alt annet dill på den. Eneste jeg må ha er talestyring, siden knoting med de små mobilknappene i trafikken ikke er noe særlig. Mobilen må ha en plugg til en ekstern antenne, da det er mange fjell her og litt dårlige forhold. Har hørt at Nokia har sluttet med dette på sine nyere modeller, men Ericsson fortsatt har det. Er det noen som har forslag til en helt grei telefon? Takker for inspill Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 det spørs jo egentlig hvor mye du vil gi, da! Nokia 6600 er ikke den talestyrt? Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 det spørs jo egentlig hvor mye du vil gi, da! Nokia 6600 er ikke den talestyrt? Skal ha en enkel telefon, så prisen blir jo moderat. Tenker å kjøpe en brukt telefon, men vet ikke hvilken. Så litt på Ericsson t68i, men den er jo egentlig for avansert for det jeg skal bruke den til, men den hadde talestyring. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror M55 har talestyring? Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror M55 har talestyring? Hvilke telefon har talestyring og plugg til ekstern antenne for hands free set til bil? Noen som vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå