Gå til innhold

Er Asus X600XT ett greit spillkort ?

Lock-Aze

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter nå og funderer på om jeg skal gå over til PciE da jeg ikke har all verdens med midler så lurte jeg på om Asus X600XT er ett greit spillkort inntil jeg får råd til ett større kort, som en overgang. Skjønner at dette kortet ikke kommer til å være råest på spill, men gjør jeg noe dumt ved å kjøpe meg X600XT er det noen andre PCiE kort jeg burde vurdere istedenfor i den prisklassen ? 1500-2000.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat dette området ang X600Xt og PCI Express kan jeg ikke uttale meg noe særlig om men kan jo prøve. X600Xt skal jo vist være et bra skjermkort, hvorvidt det slår an is pill har jeg lite erfaringer med, men kan jo spørre deg om hva slags PC oppsett du har?

Vis du har noe lunde brukbar CPU, ram kan du jo investere i et 9800Pro. :thumbup:

Lenke til kommentar
Akkurat dette området ang X600Xt og PCI Express kan jeg ikke uttale meg noe særlig om men kan jo prøve. X600Xt skal jo vist være et bra skjermkort, hvorvidt det slår an is pill har jeg lite erfaringer med, men kan jo spørre deg om hva slags PC oppsett du har?

Vis du har noe lunde brukbar CPU, ram kan du jo investere i et 9800Pro. :thumbup:

han leter etter PCIe kort.. 9800PRO har jeg aldri sett i PCIe versjon.. ( correct me if im wrong.. :p )

Lenke til kommentar
Når du sier "gå over til PciE" mener du da at du har et agp kort, i så fall burde du forsikre deg om at hovedkorte dit faktisk har et PciE 16X spor, hvis ikke blir det lit vanskelig uten nytt hk.

Med å gå over til PCiE så mente jeg det at jeg skal kjøpe meg ett nytt hovedkort som har PCiE, da mitt nåværende ikke har det.

Det blir nok X700 Pro istedenfor, siden det er det jeg hører mest positivt om.

Asus VGA-Card Radeon X700 Pro 256MB PCI-E Var dette som egentlig kom nærmest, ble bare litt over budsjett, skal forsøke å finne ut når det kommer i butikk. Hvis det blir altfor lenge til så vil jeg nok heller forsøke å få tak i ett 6600GT eller noe i den duren. :cool:

Lenke til kommentar

:hmm: hmmm, merkelig at plutselig så mange vet at X600 er dårlig til spill, så fort det er snakk om å anbefale noe annet..?

Jeg har selv X600, og har spurt i 3 forskjellige sammenhenger, etter andres erfaringer med dette kortet, uten å få et eneste svar..

Misforstå meg rett, jeg påstår ikke at det er så jævlig bra det kortet (bedre enn GeForce 2 MX 400, som jeg er vandt til.. he he), og det er derfor jeg lurer litt på hva andre synes.

Er alle dere som påstar at ditten og datten er MYE bedre egentlig sikre på det?

Personlig er jeg fornøyd med det, og tror det er et middels godt kort ifht pris, hverken mer eller mindre. kjører fint med 2 skjermer, både flysim og bilspill, som er det jeg liker.

Dette med pci-e er vel også en tanke oppskrytt enn så lenge eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...