SoulSeth Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg trenger hjelp til dekoding av en side jeg har tenk å lage. Hadde vært veldig takknemlig hvis noen kunne hjelpe meg. Her er siden i bilde format...(beklager for den skriften som går på skrått, vil ikke at noen skal rippe): http://img10.exs.cx/img10/5959/Website2copy.jpg Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hva mener du med dekode? Reg. Mr.Berg trekker raskere enn skyggen min, *sint* Endret 16. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sikkert "dekode" bilde-design til html-design eller er jeg helt blåst nå Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vel, om det er snakk om å kode fisken for ham, så er ikke jeg med. Uansett er bildet for smått, og rippe-paranoiaen tok for mye overhånd, umulig å se hvordan det egentlig skal se ut. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kan du ikke bare bruke en digital dekoder? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Han mener, hvordan han skal få en slik side til å funke på nettet. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Han har sikkert laget ett design i photoshop eller noe, og vil ha noen til og kode det inn i html, ikke vet jeg. Tenshi Lenke til kommentar
SoulSeth Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ^---jo helt rett! Jeg kan godt legge til et nytt bilde.... http://img96.exs.cx/img96/4803/Website4copy.jpg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva med å prøve å lære seg HTML og CSS? » Unrealized.org » HTMLdog.com » W3Schools.com Sida så jo ganske så bra ut, om du hadde kunnet kode selv hadde det blitt enda morsommere. Lenke til kommentar
SoulSeth Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Ja jeg prøvde med dreamweaver, men fikk det ikke helt til.....var ikke helt klar over hvordan jeg skulle gjøre det.. EDIT: Jeg har lagt sider før, men det var rett ut ifra notisblokk, og ikke med PS og så videre med noe annet..Er ikke sikker på hvordan jeg skal få siden til å bli lik. Endret 17. oktober 2004 av SoulSeth Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Da anbefaler jeg deg å begynne å lese så fort som mulig. Lenke til kommentar
SoulSeth Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jaja, er det et spesielt program jeg burde bruke til dette, eller burde jeg bare bruke PS og notisblokk? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=314302 Lenke til kommentar
SoulSeth Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) OK, takk. Ehm, hvis jeg skal legge til en bakgrunn som skal kunne forlenges osv, hva burde jeg gjøre....Noen ideer om hvor mange layers jeg trenger til å lage siden min som jeg vil den skal se ut (se url i annen post)? Jeg bruker nå dreamweaver.... EDIT: Jeg har lagt til bakgrunnen men bare et lite stykke av den vises siden den er for stor, burde den ikke kunne se bakgrunner som er 1024 brede? Og Hvordan lager man en bakgrun slik at den passer il mange andre resolusjoner? Endret 18. oktober 2004 av SoulSeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå