Gå til innhold

TES: Mye koster dette Morrowind spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei, jeg lurer på hvor mye dette morrowind spillet koster. er det gøy? og hva går det utpå, er det ligner det på diablo 2 bare med 3d?

Hva Morrowind koster tar det deg vel ikke lange tiden å finne ut. Det er et kjempegøyt, et av de beste FPS-rollespillene som finnes (om ikke det beste). Har ingen erfaring med Diablo, så jeg kan ikke svare deg på det... Men det er absolutt verdt pengene, garantert! Kan vel ikke koste så mye nå, det er ikke av de nyeste... Men du må kjøpe spillet med begge oppgraderingspakkene!

Lenke til kommentar
Om du faller for Morrowind kan ditt sosiale liv, jobb/utdanning være i fare... så bare pass på. :mrgreen:

Det der veit jeg alt om.. o.O; men men.. hva gjør vel det? X3 funker fett for en som ikke har noen venner..

 

jah....Yay for å ikke ha et liv! o.O;;

 

Men men.

 

Som tidligere sakt, er Morrowind GOTY edition ikke dyrt..Mellom 200-400 kroner. jeg fikk mitt for 350 kroner.

Endret av Matsuo
Lenke til kommentar
Syntes nå "NeverWinter Nights" Og "Baldurs Gate" Og "Champions Of Norrath" Er bedre :p

bra spill alle sammen, men, morrowind har det lille ekstra som gjør det så unikt nemlig:Den fantastiske friheten, Den beroligende grafikken som gjør at du lever deg godt inn Og Flere quests enn noen andre rollespill jeg kan komme på..

Lenke til kommentar
Syntes nå "NeverWinter Nights" Og "Baldurs Gate" Og "Champions Of Norrath" Er bedre :p

bra spill alle sammen, men, morrowind har det lille ekstra som gjør det så unikt nemlig:Den fantastiske friheten, Den beroligende grafikken som gjør at du lever deg godt inn Og Flere quests enn noen andre rollespill jeg kan komme på..

der sa du det

 

kjøp goty versjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...