E.T Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Posta for 2 dager siden en brukertest av razer Viper musen min, men den er ennå ikke der. Hvor lang tid tar det egentlig før den "Kommer på trykk" der`? Har forøvrig også postet den i "annet om hardware" delen Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det tar så lang tid som nestegang en moderator husker å gå innom kategorien og sjekke om det har kommet noen nye tråder der. Det å kjøre manuell godkjenning er dessverre en nødvendighet for å holde tråden ren, da det florerer med folk som prøver å poste ting der som ikke har noe der å gjøre i det hele tatt. Senest nå måtte jeg slette en ny tråd i kø fra et firma som ønsket å reklamere for sine tjenester. Anyway, innlegget ditt er nå godkjent Lenke til kommentar
E.T Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Whee planla å lage 1-2 brukertester til i nær fremtid om det ikke plager noen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 QUOTE (E.T @ 16/10/2004 : 23:07) Whee planla å lage 1-2 brukertester til i nær fremtid om det ikke plager noen neida, absolutt ikke; trenger flere brukertester! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 QUOTE (datating @ 16/10/2004 : 23:20) neida, absolutt ikke; trenger flere brukertester! Trenger også flere i "Mobil & PDA"-delen. Oppfordrer alle med litt peiling på mobiltelefoni til å skrive en test av sin mobiltelefon å poste der Selv har jeg vel postet rundt tre tester der inne Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er du stressa for å få noe godkjent der så er det bare å sende men en PM, så ser jeg på det rimelig fort (som regel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg