834HF42F242 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Iggy & The Stooges - Gimme Danger Ohyeah! Den er rå... Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) For at listen ikke skal bli lang tar jeg et lite knippe av favoritter jeg har hatt oppover årene: Alan Parsons Project - Luciferama Police - Walking On The Moon David Holmes - 69 Police 50 Cent - In Da Club (kun på fest) Coldplay - Clocks Nik Kershaw - The Riddle Marvin Gaye - Sitting On The Dock By The Bay Tom Petty and the Heartbreakers - Learning To Fly Paul van Dyk - For An Angel Capella - U Got 2 Let The Music (kun på klassefest i grunnskolen) Bob Marley - Is This Love Daddy K - Voulez Vous Coucher Avec Moi Rolling Stones - The Last Time Bloodhound Gang - Fire, Wather, Burn Roxette - The Look Oasis - Wonderwall U2 - Beautiful Day Kunne jo selvfølgelig ramset opp 100 til, men dette var de jeg kom over i samlingen nå. PS: de to sistnevnte står fortsatt som nr. 1 og 2 under mine "best-of-all-time". EDIT: OMC - How Bizarre (hver sommer) Endret 7. november 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Mener du en hver musikk engasjert sjel bør få med seg 50 cent? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Marvin Gaye - Sitting On The Dock By The Bay Otis Redding-låt. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mener du en hver musikk engasjert sjel bør få med seg 50 cent? Ikke 50 cent "in general", men uten at jeg har noe spesielt god peiling eller sans for hip-hop er dette en av de bedre jeg har hørt de siste årene. I listen min prøvde jeg å få med meg litt variert musikk, og i min vennekrets der hip-hop er bortimot ikke-eksisterende er nettopp denne mye spilt. Thats why! Otis Redding-låt. OK, "Marvin Gaye remix" eller har noen køddet med filnavnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå