Abruzzi Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 http://tronekriger.tk/ Vil gjerne ha litt kritikk. Det er en personlig side. Vurderer å bytte navn men det er det samma nå. Kanskje litt dumt å legge ut denne tråden her på lørdags kveld men vi geeker er vel her nå? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det som slår meg med en gang er: Dårlig kvalitet på "djevel-bart" Menyen burde midtstilles En del skrivefeil på sida (man skriver gjerne tronekriger, ikke trone kriger)... OG HVA ER GALT MED NYNORSK DA?! Ellers en helt grei side, men ikke akkurat nyskapende Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 likte ikke headeren din, kanskje fordi den er helt hvit og enkel med to figurer og tekst på.. hva med å midtstillle menyen? eller hvertfall bruke padding? bakgrunnen i hoved-delen ble litt for enkel syns jeg.. jeg ville prøvd med en mønster eller no sånt der. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nei, dette var ikke bra Førsteinntrykk er jo forsåvidt ikke så ille; en helt vanlig litt dårlig designet side. Noe man ser overalt og som derfor verken er særlig bra eller dårlig. Så var det det bilde på hovedsiden. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det er der (prøver du å skremme brukerne dine eller hva?), et rimelig dårlig bilde med dårlig oppløsning som er alt for stor for websiden. Hei, prøv thumbnails neste gang! typografien var heller ikke mye å skryte av. Man har <p>-tagger av en grunn, å lage avsnitt og gjøre det letter for brukeren å lese hva du vil formidle. Andre ting jeg ikke liker Jeg liker ikke sider som er Norsk/Engelsk. Det er ikke sånn at jeg har problemer med at det står comments istedenfor kommentarer, men ... Jeg liker ikke gjestebøker som åpnes i nytt vindu. Hvis du ikke greier å implementere gjesteboken din på siden så lar du være å ta det med. Jeg liker ikke tabeller! Throwing Tables Out the Window | Kast Tablellane! Jeg liker ikke Dot.tk Jeg hater Dot TK Jeg liker ikke blogg-publiseringssystemer Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Her er det felles slakt ja. Hehe. Takk for kritikk. Nå skal jeg prøve ågjøre en del med det dere har kommet med også håper jeg å få ny krikk da. Det er mange skrivefeil ja men de yhetene ble laget litt fort så jeg rakk ikke å se over det. Det ar meningen at de bare skulle være en prøve. Endret 16. oktober 2004 av oleeid Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Her er det felles slakt ja. Hehe.Takk for kritikk. Nå skal jeg prøve ågjøre en del med det dere har kommet med også håper jeg å få ny krikk da. Det er mange skrivefeil ja men de yhetene ble laget litt fort så jeg rakk ikke å se over det. Det ar meningen at de bare skulle være en prøve. Det var ikke bare nyhetene; "meninger" florerer for eksempel med skrivefeil Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja tekst innholdet gjør nok det. Kan bare beklage det. Har nok antydninger til dysleksi. Men alt dette skal bli rettet på. Har litt data trøbbel så dette kommer i andre rekke nå. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 "Keep It Simple" er ikke det Mr. Berg sin kommentar ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 "Keep It Simple" er ikke det Mr. Berg sin kommentar ? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2937279 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Aha, husker at jeg spurte om det der. Men fant ikke den igjen. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Trodde et sekund at skjermen min gikk i svart/hvitt-modus. - kjedelig fargevalg. hadde du fjerna fargebildet, hadde det blitt tragisk kjedelig - kjip border på header/content. kanskje en fet dashed border i mørk grå hadde passa? - header må lages på ny. fiksa copyright på de bildene? kjip standardfont på tittelen - fargen på linkene er pen, men hover-fargen er ikke pen. den blir altfor lys. i brødteksten hadde det vært fint med en eller annen form for understrekning på linkene - hvorfor dekker ikke brødteksten hele boksen? merkelig ... - mindre overskrift enn brødtekst? Synes igrunnen det hele ble for kjedelig. Altså, en side egentlig hvem som helst kunne satt i sammen. Skiller seg ikke så voldsomt fra alle andre sider. Du skal ha kvalitetsinnhold for at jeg ikke lukker den websida ganske kjapt. Håper du skjønner poenget. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvor mange sider har du lagt ut nå? Denne var kjedelig og tragisk! enig i det alle sier her... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Trodde et sekund at skjermen min gikk i svart/hvitt-modus. - kjedelig fargevalg. hadde du fjerna fargebildet, hadde det blitt tragisk kjedelig - kjip border på header/content. kanskje en fet dashed border i mørk grå hadde passa? - header må lages på ny. fiksa copyright på de bildene? kjip standardfont på tittelen - fargen på linkene er pen, men hover-fargen er ikke pen. den blir altfor lys. i brødteksten hadde det vært fint med en eller annen form for understrekning på linkene - hvorfor dekker ikke brødteksten hele boksen? merkelig ... - mindre overskrift enn brødtekst? Synes igrunnen det hele ble for kjedelig. Altså, en side egentlig hvem som helst kunne satt i sammen. Skiller seg ikke så voldsomt fra alle andre sider. Du skal ha kvalitetsinnhold for at jeg ikke lukker den websida ganske kjapt. Håper du skjønner poenget. Er egentlig enig alt du sier her for jeg er ikke veldig god til dette. Hvorfor teksten ikke går helt ut vet jeg ikke. Det er jo et cutenews system. Tror jeg må gjøre om på fargevalet ja. Hvordan kan jeg lage en dashed border? Header må lages på nytt ja den er litt teit men er ikke god nok i PS til at jeg kan lage noe bedre. Hoover skal byttes om men får se hva som passer når jeg bytter på andre farger også. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Re make hele siden du.... Tenk litt mere spennende farger? "litt" bedre design? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvorfor teksten ikke går helt ut vet jeg ikke. Det er jo et cutenews system. Det at det er cutenews har ingenting å si. Det er du som bestemmer hvordan nyhetene som inkluderes skal se ut, ved at du redigerer templates. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Det eg faktisk reagerer mest på her, er at du har hengt på WDS ei stund, lagt ut fleire sider for kritikk - men du har aldri kasta tabellane, sjøl om du har fått dette påpeika kver einaste gang. Korfor? Ellers vil eg ikkje tørre å påstå at der er et design å kritisere. Ei kvit rute med litt typiske tabellrammer, samt en grå bakgrunn og en veldig kjedelig header. Hvordan kan jeg lage en dashed border? border: Npx dashed #farge; Endret 17. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Det med å kaste tabellene skjønner jeg virkelig ikke hvordan man gjør. Lenke til kommentar
toss Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 man bygger opp siden med noe som heter CSS i stedet for.. www.htmldog.com www.unrealized.org flere linker i sticky du er nødt til å lese litt for å forstå det, men poenget er at du ikke bruker tables for å lage layouten på siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå