Hurley Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kjøpte akkurat en genser på eBay. Av merket Hurley selvfølgelig. Vant med et bud på under 200 NOK. Tollvesenet kan ikke belaste meg for hva genseren VILLE ha kostet i Norge? Gensere koster jo 700 NOK her til lands... Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Alle klær er det ekstra toll på, pluss moms. Og momsbeløpet beregnes inkludert fraktprisen. Idiotregel. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bittelitt off-topic, men noen som veit om noen norske nettbutikker med bra klær da? Hvor det er mulig å sende tilbake og bytte hvis ting ikke passer. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ingen som veit om jinx.com sender til norge? Og hva frakten blir på fra USA? Jepp de sender til Norge. Hva frakten blir på spørs jo på hva du bestiller det. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kom over en butikk, http://www.desertpunk.com Her står det: "ATTENTION NORWEGIAN CUSTUMERS A 24% tax will be added to all orders within norway." Lenke til kommentar
jendor Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kjøpte akkurat en genser på eBay. Av merket Hurley selvfølgelig.Vant med et bud på under 200 NOK. Tollvesenet kan ikke belaste meg for hva genseren VILLE ha kostet i Norge? Gensere koster jo 700 NOK her til lands... Verdien er hva du faktisk betalte, ikke hva den koster egentlig her i Norge. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ok, men under grensen på 200 NOK er det bare tobakk og alkohol man må betale ekstra for? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Noen europeiske butikker som selger J.Lindberg da? gimme url asap =) Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Lindeberg får du ikke billigere en i Norge, du kan være heldig å finne ting på nettet på salg, man da har det sikkert vært på salg i butikken hjemme i din by også. Momsen som må betales på alt av pakker som blir sendt fra utlandet er på 24% av beløpet som du har betalt for varen (eller hvilke beløp den er merket med:P) . Har selv fått send en del utstyr fra utlandet via bekjente å disse har jeg alldri betalt noen som helst på. Selv om det har vært vare med markeds verdi i norge på over 5000kr. Det finnes mange butikker i usa som selger klær på nettet, men bare de færreste eksepterer norge visa. Men for all del hvis noen har flere butikker så er det bare å slenge dem opp. !! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 http://www.zoovillage.com/ sender ikke til Norge: "Vi levererar endast inom Sverige. We only deliver within Sweden." Man kan heller ikke velge Norge i lista på forsiden... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Men kommer snart Lenke til kommentar
friskies Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 www.thegiantpeach.com har masse hiphop klær, musikk og lignende! Bestilte meg en kul skjorte, ble 192 kr med frakt, og fikk med en gratis mixteip! Husker jeg riktig var pakken merket med "gift" også Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis det er noen som vil ha gode tips på webshoper og andre tilbud, Pm meg eller send en email..Kan skaffe Ipod til 2900 og en rekke Rauph Lauren klær til en billig penger. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har handlet klær ofte fra utlandet, spes fra disse gode stedene : www.80stees.com thinkgeek - stuff for smart masses wacky things from Japan pris+frakt+toll...så kommer det på døra di Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kom over en butikk, http://www.desertpunk.com Her står det: "ATTENTION NORWEGIAN CUSTUMERS A 24% tax will be added to all orders within norway." er ikke det fordi deserpunk er norsk butikk? Mener huske det er en butikk på Hamar. Jo, det står lenger ned på info-siden. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kom over en butikk, http://www.desertpunk.com Her står det: "ATTENTION NORWEGIAN CUSTUMERS A 24% tax will be added to all orders within norway." er ikke det fordi deserpunk er norsk butikk? Mener huske det er en butikk på Hamar. Jo, det står lenger ned på info-siden. Stemmer bra det...hadde vært litt kjipt å fått send pakken til tollvesenet å sagt: nei, jeg har betalt moms på denne varen..Det gjorde jeg til butikken i pakistan..." Men hadde jo vært en grei deal for butikken seff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå