Gå til innhold

Bestilling av klær fra utlandet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte akkurat en genser på eBay. Av merket Hurley selvfølgelig.

Vant med et bud på under 200 NOK. Tollvesenet kan ikke belaste meg for hva genseren VILLE ha kostet i Norge? Gensere koster jo 700 NOK her til lands...

Verdien er hva du faktisk betalte, ikke hva den koster egentlig her i Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lindeberg får du ikke billigere en i Norge, du kan være heldig å finne ting på nettet på salg, man da har det sikkert vært på salg i butikken hjemme i din by også. Momsen som må betales på alt av pakker som blir sendt fra utlandet er på 24% av beløpet som du har betalt for varen (eller hvilke beløp den er merket med:P) . Har selv fått send en del utstyr fra utlandet via bekjente å disse har jeg alldri betalt noen som helst på. Selv om det har vært vare med markeds verdi i norge på over 5000kr. Det finnes mange butikker i usa som selger klær på nettet, men bare de færreste eksepterer norge visa. Men for all del hvis noen har flere butikker så er det bare å slenge dem opp. !!

Lenke til kommentar
Kom over en butikk, http://www.desertpunk.com

Her står det:

"ATTENTION NORWEGIAN CUSTUMERS

A 24% tax will be added to all orders within norway."

er ikke det fordi deserpunk er norsk butikk?

Mener huske det er en butikk på Hamar.

Jo, det står lenger ned på info-siden.

Stemmer bra det...hadde vært litt kjipt å fått send pakken til tollvesenet å sagt: nei, jeg har betalt moms på denne varen..Det gjorde jeg til butikken i pakistan..." Men hadde jo vært en grei deal for butikken seff..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...