Errae Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hei! skulle brenne en .iso i stad og fikk først beskjed om at jeg måtte kjøre k3b som root. Gjorde dette, men da fikk jeg feilmelding om error 255. Hvordan kan jeg brenne filen ? Endret 16. oktober 2004 av Errae Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 skulle brenne en .iso i stad og fikk først beskjed om at jeg måtte kjøre k3b som root. Hadde du lest den beskjeden, hadde du sett at beskjeden var om å kjøre k3b-setup som root, ikke k3b. k3b-setup fikser rettigheter til brenne-enheter og endel slikt. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 sto ikke noe med k3b-setup,- bare at den måtte kjøres som root. logget da inn som root i en terminal og åpnet k3b derifra. Men fant ut kommandolinjen med cdrecord Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 I k3b, som vanlig bruker, velg settings i menyen, og k3b-setup aller nederst. Da skal du få spørsmål om root passord. Deretter kan du fikse rettigheter slik at du kan bruke k3b som vanlig bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå