mortenfin Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) er på LAN og vet ikke hvordan jeg ska sende ting,,,skal sende en mappe med flere sanger på. På msn kan man bare send en og en fil noen som kan hjelpe meg,,,trenger jeg et spesielt program for å sende? Endret 16. oktober 2004 av mortenfin Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kopier ønsket mappe inn i en mappe med full delingstilatelse. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kopier ønsket mappe inn i en mappe med full delingstilatelse. ER DU PÅ LAN BØR DU PASSORD BESKYTTE DET Lenke til kommentar
kons Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du kan zippe alt inn i en stor fil også, om du sliter med å åpne en mappe. Lenke til kommentar
mortenfin Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 kan jeg få en litt grundigere forklaring? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 greieste er vel å enten kjøre en dc-hub eller ftp server når du er på lan.. Lenke til kommentar
mortenfin Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 hvordan kjører jeg en dc-hub dah? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hvordan kjører jeg en dc-hub dah? finns flere programmer til det, bl.a. Yoshi HUB og PtotaX, jeg syns PtotaX er best egner til lan, og brukte ikke mere enn 2 minutter på å sette opp en hub for første gang! Lenke til kommentar
mortenfin Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 hvor får jeg de programmene? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hvor får jeg de programmene? resultat etter dette søket på google: ptotax hub link! Lenke til kommentar
mortenfin Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 hmmm,,,,får ikke til p lage hub.... *** Connecting to dreamland.gotdns.org... *** Connected <-DreamBOT-> YHub version: Beta 0.388[t1] written by Yoshi, manhandled by Nev. <-DreamBOT-> Current user count: 719 after 03:01:58:51 uptime <-DreamBOT-> Your ISP/IP isn't allowed on this hub. *** Disconnected Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kopier ønsket mappe inn i en mappe med full delingstilatelse. ER DU PÅ LAN BØR DU PASSORD BESKYTTE DET passordbeskytte, ikke passord beskytte. Vil vel si at det enkleste bare er å dele via windows. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hmmm,,,,får ikke til p lage hub.... *** Connecting to dreamland.gotdns.org... *** Connected <-DreamBOT-> YHub version: Beta 0.388[t1] written by Yoshi, manhandled by Nev. <-DreamBOT-> Current user count: 719 after 03:01:58:51 uptime <-DreamBOT-> Your ISP/IP isn't allowed on this hub. *** Disconnected samma som jeg fikk i går Men ta heller og trykk Høyre klikk på mappen du skal dele Shareing and securety-->share this folder-->permissions--> huk av alle-->OK--> OK For og nå komme inn på den pcen du har gjordt dette på tar du og går i : Start--> kjør\run --> \\maskinens navn som du deler dette på eller du kan gå på en annen maskin og skrive \\maskinens navn (som deler mp3 ene) så kommer den mappa opp og du kan bare dra den over... Vet du ikke hva maskinens navn er så se på My Computer-->properties-->Computer name så står det Full Computer name: så navnet Lykke til håper du skjønte noe av hva jeg mente Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ER DU PÅ LAN BØR DU PASSORD BESKYTTE DET Ser du den knappen mellom tab og shift? Den ja, den det står "caps-lock" på. Trykk på den 1 gang. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Om dere sitter på samme nettverk (subnett), burde da vel msn kunne ha gått også? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Om dere sitter på samme nettverk (subnett), burde da vel msn kunne ha gått også? Det er jo det han sier ... men han kan bare sende en og en fil Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 oj, ja, leste litt for lite der nå ftp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå