Libom Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har funnet info og blitt mer "kjent" med x700 nå ..høres veldig fin ut og kanskje min neste tlf.... Men er det noen som vet hvor den selges(utenom mShop)? Og når den er tilgjenglig med abonement? Takker for svar,... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Telebutikken selger med abonement, den skal vistnok være på lager også. (lev 1-2 dager betyr "på lager" iflg. leveringsbetingelsene) Det at den er på lager hadde jeg tatt med en klype salt, etter et par dårlige erfaringer med den sjappa stoler jeg ikke på dem. http://www.telebutikken.no/wsp/partnershop...e%3Dprodukt_ark Lenke til kommentar
Libom Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk for siden....har også hørt at det er mye tull med Telebutikken.... Får bare vente til flere butikker får inn X700....men er det ikke på tide at andre butikker også får de inn nå? Sant som du sier: Veldig stille rundt X700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå