Pels Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 må du bruke det feste som følger med hket? eller er det eget feste med? Mvh Alexander alt følger med ville jeg tro Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) alt følger med ville jeg tro tro er ikke godt nok for meg må nesten vite d før jeg kjøper Endret 8. november 2004 av r3dnax Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 må du bruke det feste som følger med hket? eller er det eget feste med? Mvh Alexander det følger eget feste med. Det festet som er på HK'et fra før av må fjernes desverre =( Fordi man må montere bak plate på HK'et også for bedre feste. Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Har nå fått min mist megatower og den kjøler godt =) 26 grader idle og 34 under load (har en p4 3ghz nw). det eneste som var dårlg var det feste som skulle holde vifta oppe siden min 120mm vifte var for tjukk til at den metall tingenen kom rundt så festa jeg den med litt hyssing men ellers var den veldig bra. Endret 12. november 2004 av r3dnax Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Har nå fått min mist megatower og den kjøler godt =) 26 grader idle og 34 under load (har en p4 3ghz nw). det eneste som var dårlg var det feste som skulle holde vifta oppe siden min 120mm vifte var for tjukk til at den metall tingenen kom rundt så festa jeg den med litt hyssing men ellers var den veldig bra. hehe.. derfor jeg bestilte den med vifta Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Så, du ble virkelig fornøyd med kjøleren? Er den så stillegående som reklamen sier? 19db? Da hører du den ikke i det hele tatt, ikkesant? Har en Socket 478 P4 1.6GHz @ 2.4GHz med en bråkete boxed kjøler som jeg vil, må og SKAL bytte ut snarest! Nå tror jeg valget faller på den kjøleren du kjøpte gitt! - Særlig pga. at den kan flyttes over til Socket 775 hovedkort når jeg får det en gang! Var det vanskelig å bytte festet på hovedkortet? Noe annet kult å fortelle om MIST Megatower kjøleren? Vet du om noen reviews av den på nett? Trenger jeg å bestille Arctic Silver 5 ved siden av eller er pasten som følger med kjøleren bra nok? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Så, du ble virkelig fornøyd med kjøleren? Er den så stillegående som reklamen sier? 19db? Da hører du den ikke i det hele tatt, ikkesant? Har en Socket 478 P4 1.6GHz @ 2.4GHz med en bråkete boxed kjøler som jeg vil, må og SKAL bytte ut snarest! Nå tror jeg valget faller på den kjøleren du kjøpte gitt! - Særlig pga. at den kan flyttes over til Socket 775 hovedkort når jeg får det en gang! Var det vanskelig å bytte festet på hovedkortet? Noe annet kult å fortelle om MIST Megatower kjøleren? Vet du om noen reviews av den på nett? Trenger jeg å bestille Arctic Silver 5 ved siden av eller er pasten som følger med kjøleren bra nok? Hehe. som sagt, litt slit å montere, men ok. Det følger ok kjøle pasta med=) Den er ikke 100% stillegående når du har på full styrke, men den bråker iallefall ikke =) Det følger 2 leds med som man kan montere og en sånn viftestyrings greie Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 yes.fikk min Mist Megatower med 120mm vifte i posten. vakker sort eske som vanelig. I esken var det: -STOOR kjøleribbe -2 leds til montering -skruer og pakninger -120mm gjennomsiktig vifte -Enkel viftestyrer -Kjølepasta -plater til montering (p4 og AMD) og trur det var alt.. hehe Om kjølere.. pluss og minus: +Kjøler meget bra! +nesten 100% stille på lav hastighet +tøft til casemodding (lysene) -"Vanskelig" å montere -Kan bråke litt på full styrke -Stor og fiklete ved montering Kjøling: JA! den kjøler godt. 28 C idle og ca. 35-40 når jeg gamer.. hehe.. Link til kjøler: Mist Megatower Ps::: Hvor får man tak i det intel monitor programmet... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 yes.fikk min Mist Megatower med 120mm vifte i posten. vakker sort eske som vanelig. I esken var det: -STOOR kjøleribbe -2 leds til montering -skruer og pakninger -120mm gjennomsiktig vifte -Enkel viftestyrer -Kjølepasta -plater til montering (p4 og AMD) og trur det var alt.. hehe Om kjølere.. pluss og minus: +Kjøler meget bra! +nesten 100% stille på lav hastighet +tøft til casemodding (lysene) -"Vanskelig" å montere -Kan bråke litt på full styrke -Stor og fiklete ved montering Kjøling: JA! den kjøler godt. 28 C idle og ca. 35-40 når jeg gamer.. hehe.. Link til kjøler: Mist Megatower Ps::: Hvor får man tak i det intel monitor programmet... Det var på HK'et mitt fra før av. Men prøv å søke på google, virker hver gang =) Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Tror valget faller på denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108490&mlevel=070400 Vifteløs løsning = mest stillegående! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå