Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 sitter her med en p910 og funderer på et lite problem har ca ingenting på telefonen, likevel har jeg en logo i bunnen som viser en melding med strek over, når jeg klikker på den så får jeg beskjed om "sms-lageroverflyt,sms mottak er deaktivert, slett uønskede sms meldinger fra sim" Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Fordi SIM-kortet ditt er fylt opp med SMS det. Er vel maks 12 meldinger eller noe på SIM-kort. Slett en av meldingene lagret på SIM-kort så skulle problemet være løst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hvordan kommer jeg meg frem til hvor meldingene på sim kortet er lagret ? er det den vanlige sms innboksen ? og hvordan setter jeg den slik at alt av sms blir lagret på tlf minnet ? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Innboksen er den samme for meldinger lagret på SIM-kortet og på telefonen. Slett derfor bare en av meldingene du tror ligger på SIM-kortet. Etter dette skal det gå av seg selv. (Man kan ikke velge hvorvidt SIM-kort eller telefonminne skal benyttes, men min erfaring er at telefonen benyttes først, og SÅ SIM-kortet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå