Gunsmoke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg kan brenne CD/DVD+/-R media, lese CD-R og orginale DVDèr. Har oppdatert til siste firware hos NEC versjon 1.0B. Kjører dual OS, så det samme skjer på både winxp og win2k. Er lese laseren for +/-RW utbrent, eller er det software relatert? Har fremdeles garanti på den, under 1 år gammel..... Det eneste jeg kan kan tenke meg, er at jeg har brukt "overburn" funksjonen i Nero en gang. Men det er jo på CD-R Takker for svar Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 er det samme fabrikat plater du prøver å lese nå som den har klart å lese før? jeg tenker da at kanskje er det en ny type media som leseren må ha en spesiell oppdatering for å kunne lese? Lenke til kommentar
Gunsmoke Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei jhsveli, takker for svar Har tidligere lest disse(de samme DVD+/-R) helt greit, og de DVD mediene som jeg vil lese har jeg brent med samme enheten, NEC ND1300A. Har lest litt rundt på forumet, og noen har hatt problemer med en CD-Rom som ikke ville lese av CDèr lenger, der folk mener at laseren er slitt. Min enhet er ikke et år enda, og jeg har vell brent rundt 50 plater av ThatsWrite. Kan vell ikke være utslitt for så lite? Har sendt mail til NEC, så jeg får avente svar derfra før jeg eventuelt returnerer enheten til reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå