Lucas Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Heisann. Nå er jeg på utkikk etter nytt kabinett og vannkjøling og strømforsyning ! Jeg vil gjerne at dere hiver inn forslag til vannkjøling og spesielt kabinett som ikke er ferdig moddet, men mye som kan gjøres med. Jeg trenger en KRAFTIG strømforsyning til skjermkortet samt. alt annet ! hiv inn forsalg, WPU må passe kabinettet. Krav på kabinett: Må være miditower Ha god plass til vannkjøling samt. en del HDD Kabinettet må kunne moddes, uten å måtte kjøpe en haug med verktøyer. Vannkjøling: Jeg vil veldig gjerne at folk hiver inn linker til alt som trengs for å få vannkjølig, vannkjølingen skal KUN brukes på CPU og GPU (skjermkort) se profil for specs Hiv gjerne inn forslag til modifisering på kabinett (styling o.l) er enda ikke sikker på hvor mye jeg vil bruke, men 5000-6500 tror jeg. Jeg er også svært aktiv på LAN, ta det med i bakhodet når du hiver inn forslag til kabinett.. Endret 16. oktober 2004 av Lucas Lenke til kommentar
nikey Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nettopp handlet inn vannkjøling og kabinett til dette formål selv! Anbefale deg og kjøpe Lian Li 6277 kabinett og Aqua-computer vannkjøings deler. kan poste bilder av kabinettet senere når jeg finner den j***a usb kabelen te fotokameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå