Gå til innhold

iPod mini + iTunes

jbb

Anbefalte innlegg

Hei

Har nylig fått en iPod mini som er helt sinnsykt digg.

Men jeg har en del spørsmål angående itunes og ipoden.

Jeg innstallerte driverne og det greiene på cd'en og lastet ned det nyeste Itunes. Men når jeg kobler inn iPoden, kommer den bare av og til opp som flyttbar disk på min datamaskin, som oftest ikke. Men den dukker opp i iTunes. Hva er feil?

Når jeg starter itunes, begynner den bare automatisk og overføre en del av sangene jeg har i itunes. Den gjør et utvalg og overfører de.

Så kommer spm. Etter den er ferdig å overføre, kan jeg ikke gå inn på iPoden og redigere og slette vekk sanger jeg ikke liker. Det er bare et grått felt over sangene, og jeg kan ikke gjøre noe.

Jeg klarer heller ikke slette filene fra selve iPoden.

Noen som kan gi meg noen tips?

Ellers elsker jeg den.

mvh

Jbb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jo, men poenget er at jeg ikke har tilgang til å slette sangene fra iTunes når iPoden er tilkoblet heller. Når jeg trykker på "jbb's iPod" så ser jeg alle sangene, men det er et grått felt over dem, som gjør at jeg ikke klarer å slette de.

tips?

Lenke til kommentar

Jepp, høyreklikk på iPoden i iTunes så kan du gå inn på egenskaper/instillinger og velge vekk autosynkronisering og da kan du slette sanger manuelt. Der har du også muligheten å slå på slik at iPod'en oppfører seg som flyttbar disk og dukker opp i "Min Datamaskin".

Lenke til kommentar

ok, jeg fant fram. Nå har jeg muligehten til å redigere hvilke sanger jeg ikke vil ha og vil ha. Snadder. Men jeg føler at batterilevetiden på min ikke er helt super?

Noen andre med dårlig batterilevetid?

Bruker dere autosynkronisering eller ikke?

mvh

jbb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...