raatass40 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Jeg var idag å så på SE-S700 og må si att mobilen var ett praktfull syn. Jeg har tidligere skrevet innlegg her att jeg antageligvis kom til å gå for Nokia 6630, men har vel egentlig ombestemt meg, selvom den ikke er å se enda. Til alle dere som har fått S700 kan ikke dere komme med positive og negative ting på denne post??? Kjekt får oss å vite som bare venter på att den skal bli billigere Kan jo gi noen eksempler hva jeg tenker på: 1.Skjerm??? 2.Batteritid.??? 3.Menyer. (Kontra K700i)??? Er den anndeledes??? 4.Hvor mange MMS/SMS får dere på mobilen??? 5.Lyd på høytaller ved håndfri bruk??? 6.Kvalitet på bilder tatt med mobilen??? 7.Videokavalitet??? 8.Hvor kjapp å koble opp mot GPRS. 9.Kan den brukes til å surfe med, slik som vanlig PC??? 10.Kan man overføre bilder,mms,sms til minnekortet?? 11. På forhånd takk Endret 16. oktober 2004 av raatass40 Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 1. kjempebra 2.for tidlig å si 3.prikk like med unntak av noen små tilpasninger 4.for tidlig å si 5.ikke prøvd. men kjempebra til mp3 6.utrolig bra. 7.stort sett samme som alle andre 8.veldig kjapt 9.den støtter de fleste htmlsider hvis det er det du mener 10.bilder Lenke til kommentar
Habla Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 2. Bra (har hatt den over en måned nå) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Jeg var idag å så på SE-S700 Litt offtopic, men hvilken butikker har den? Endret 17. oktober 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg var idag å så på SE-S700 Litt offtopic, men hvilken butiiker har den? Vet ivertfall at telebutikken har den. Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har noen av dere brukere av denne mobil, fått til å overføre mms/sms til mapper eller lignede på mobilen???? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Har noen av dere brukere av denne mobil, fått til å overføre mms/sms til mapper eller lignede på mobilen???? Har ikke prøvd .. :-) Endret 18. oktober 2004 av Habla Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 1.Skjerm: Overlegen 2.Batteritid: lader annenhver dag, med aktiv bruk av radio, kamera og ellers mye tasting siden jeg bare har hatt den i 5 dager 3.Menyer. Standard SE bra. (kan ikke K700i for å sammenligne) 4.Hvor mange MMS/SMS får dere på mobilen: for tidlig å si 5.Lyd på høytaller ved håndfri bruk: Mer enn bra nok 6.Kvalitet på bilder tatt med mobilen: Veldig bra 7.Videokavalitet: litt skuffet 8.Hvor kjapp å koble opp mot GPRS: kjapp nok i allefall 9.Kan den brukes til å surfe med, slik som vanlig PC: Stort sett bra. 10.Kan man overføre bilder,mms,sms til minnekortet: Bilder, vet ikke om andre En kommentar på pkt. 9: Noen få ganger har den faktisk gått i reboot etter å ha prøvd en nettside. Ikke ofte og ingen konkrete sider dette gjelder for. litt rart, bare. Lenke til kommentar
simson Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Nytt spørsmål til dere med S700: Hvordan er skjermen i forhold til riper? Leste først at det skulle være en slags anti-scratch-surface på den, men har også lest noen som skriver at den lett lar seg ripe opp. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Anti-scratch-surface tror jeg aldri har vært offisielt. Defor tror jeg ikke skjermen tåler noe mer enn andre. Det beste er å kjøpe slik surfaces man kan lime på skjermen. Hvis noen har en adresse til dem som selger slik blir jeg glad. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) For et utrent øye som mitt, ser det ikke ut som om skjermen er mer eller mindre motstandsdyktig mot riper enn andre telefoner jeg har sett. Men jeg drøyer med å teste ut akkurat det... Over til noe annet Av det jeg har lagt merke til sålangt som enten irriterer meg eller er noe uforståelig er følgende: - Ved noen få besøk på nettsider har jeg opplevd at telefonen har gått i reboot. Det virker som om det er noe konkret type innhold den ikke tåler, men jeg klarer ikke å finne ut hva. Har vært på både wap og xhtml sider og det meste går greit. - Hvorfor går det ikke an å skreddersy meldingsvarsel utover de forhåndslagte? - En av (de teite) ringelydene er knyttet til varsel om svakt batteri og kan derfor ikke slettes fra telefonminne. Hvor endrer man (om mulig) denne innstillingen? - Det er veldig synd at det ikke går an å konfigurere en profil til å kunne ta imot samtale med høyttaler på. Hvis noen andre finner ut at noe av dette bare er tull vil jeg sette pris på noen tips. Endret 19. oktober 2004 av Nebu Lenke til kommentar
THacker Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Dette med at fonen går i reboot når man taster inn en web side skjer når man ikke har wap. eller www. forran adressen. Hvis man har dette rebooter ikke fonen seg. Eneste begrensningen med tanke på sms/mms er lagringskapasiteten i form av internminne eller minnekort. Synd at den kun støtter DUO.... Man kan ikke velge mapper utover en "lagrede" mappe som kopierer melding til simkortet. Her ligger begrensningen på simkortet. En satans drøy telefon!! utover minnekort funksjonaliteten er dette den råeste telefonen jeg veit om.... på visse punkter slår den P910 tilogmed! feks med tanke på kameraet. Menyene er stort sett det samme som på k700 med noen design messige endringer på layout. Men det er stoor forskjell på kamera menyen som kan virke som ett fullverdig kamera fra sony! Kjøp den! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tenkte jeg bare kunne revive denne tråden ang. dette: På ITAvisen står det at det følger med et 32MB Duo kort, men noen her inne har sagt at det er 41MB internminne på den. Betyr det at du har et totalt minne på 73MB når du får den? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 internminne på telefonen er 32 mb.... + medfølgende minnekort på 32 mb... Det er K700 som har 41 mb... men da uten minnekort løsning Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sjekk telefonminne. På min står det at det er ledig 34 mb. Hvis jeg hadde slettet alt som tok opp minne på telefonen hadde jeg kommet over 40 mb. I WP står det more than 32 mb storage. Merkelig måte å skrive det på men det betyr at telefonen har mer enn 32 mb internminne. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det kan vere et tilfelle ja. Mange som sier forskjellige ting. Når det var snakk om Z600 sa nesten alle at den hadde 2 mb minne, men egentlig har den opp mot 2,4 mb. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det er aldri nøyaktik 32 mb da... noe over... tipper det er 33 og noen byte... 40 er det ikke i hvertfall... Hva mener dere med WP? Fra SonyEricsson.com:Minne 32MB Direkte link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå