Alandris Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei Jeg brukte datan igår, men når jeg skrudde på datan idag kommer det bare svart skjerm, bare lyse på skjermen blinker. Har prøv å dytte inn alle kablene i hardiskkene, hk osv..men det funket ikke. Så prøvde jeg å bytte skjermkort (som jeg vet skal funke) men kommer svart skjerm der å! Kan det være noe galt med hket? Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kan jo være skjermen din, eller kabelen du bruker mellom skjermkort og skjerm, sjekk dette først. Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dette skjedde med meg både når hket var defekt en gang og CPUen var defekt en gang... prøv å bytte en og en del å se om det fungerer... Det er vel beste måten å finne ut hva som er feil på... Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Jeg har prøvd andre kabler og skjerm ingen av dem funket heller Men, kan hk være defekta hvis jeg ser at det lyser og cpu vifta går rundt? jeg skal prøve et annet hk og cpu.. Endret 16. oktober 2004 av Alandris Lenke til kommentar
RadeOn_83 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ta ut bios-batteriet og sett det inn på nytt... Det bør gjøre susen Så må du nok gå igjennom bios og aktivere riktige innstillinger, som f.eks. cpu-hastigheter, forandre boot-device osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå