vehitman Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg kjøpte et gainward 6800le og driver med softmodding nå. Fikk aktivert alt, og jeg så ingen artifakts i de første 3 tetene i 3dmark05. Men så kom det til cpu testen. Og der gikk skjermen svart og maskina slutta å reagere. Det eneste som vekket den var å ta strømmen og så slå den på igjen. (det virka greit før softmodding) Og spørsmålet mitt er altså: noen som har opplevd lignende? Er det tegn på at en av piksel/vertex shadere er fucka? I såfall hvilken av dem er det sannsynligvis? Kan det være noe annet? Virka jo litt rart - trodde det bare skulle bli artifakts o.l.... Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Lurer på om det kan være et strømproblem - bruker en psu på bare 300 watt. Testa det først bare med 2 harddisker og ikke noe annet, og så kobla jeg på en cdspiller og nå oppstår problemet selv med de ekstra shaderne disablet... Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 300w er vel evig nok. F.eks. leste om en test av en Shuttle med SilentX, som er "bare" 250W, og de hadde 6800 +++ og kjørte uten problem. Har hørt om flere som har problem med svart skjerm. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Spørs hvilken strømforsyning der er. forskjell på en qtec300w og en fortron/source f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå