HaRRyBoMBA Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Jeg har fådd tak i en 2.8 ghz intel cpu, som etter rapportene skal være til en bærbar pc. Når jeg fikk cpuen så den veldig lik ut i socketen som min 2.4ghz desktop cpu. Jeg prøvde 2.8 ghz uten respons, den passet i hk men ingen ting skjedde når jeg skulle starte pcen. Er det noen "trix" man kan gjøre så den funker ? Mvh HaRRy^ Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 er ikke mobile p4èr på 475? eller er jeg på jodet nå? uansett det brudre gått om den passet, har aldri teste det selv, men om jeg har hatt kjansen hadde gjort alt for å få det til å gå.. Sikker på at hk støtter 2,8ghz? Lenke til kommentar
HaRRyBoMBA Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Har asus p4p800 hk, det støtter både Northwood, Prescott og 2.8ghz... alle pinnene er helt like på de 2 prossesorne, så skjønner ikke hvorfor det ikke funker.. Håper det er noen som vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå