PTRN Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 .... har to disker i RAID 0. hk`et ble ødelagt, skal kjøpe nytt, må jeg ha lik RAID kontroller? Testa HD`ene på et annet hk, funka ikke... Hva skjer når du setter opp nytt RAID oppsett, blir alt på diskene sletta siden de allerede er setti opp? pliz hjælp meg... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Hvis du oppretter en ny Raid så blir alt sletta, men etter min erfaring og sånn jeg har skjønt det så lagres Raid oppsettet på diskene. Jeg måtte nemlig returnere et Abit KR7A-Raid som var defekt etter å ha satt opp raid og lastet ned 60 GB med DivX på TG. Var livredd alt måtte bort. Men merk deg at jeg da fikk et nytt KR7A-Raid, altså samme type Raid kontroller. Men jeg tror det skal fungere på en Raid kontroller av et annet merke også. Hvis du ikke tenker på et nytt Soyo kort så får du se om du finner et med Raid kontroller fra samme levrandør som på det til Soyo kortet. Håper du ble litt klokere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå