dmx Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hei! jeg lurte på om det får ann å bytte ip adresse eller skjule det? det er noen venner som tuller med ip adressen min.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hei! jeg lurte på om det får ann å bytte ip adresse eller skjule det?det er noen venner som tuller med ip adressen min.. Hva slags tull? Det er vel ikke så mye annet en DDOS o.l, portscanning osv man får gjort. Og nei man kan ikke skjule sin IP på noen lettvint måte. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 nei de bruker netbus eller no sånt så de kan slå av pc`n min og masse greier.. går det ann å bytte ip? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) nei de bruker netbus eller no sånt så de kan slå av pc`n min og masse greier..går det ann å bytte ip? Vel, alt dette går det fint ann og beskytte seg mot, rens maskinen din for dritt og sett opp en brannvegg. Har de fylt opp maskinen din med slikt vil de selvsagt raskt kunne finne din nye IP. Endret 16. oktober 2004 av agvg Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 nei de bruker netbus eller no sånt så de kan slå av pc`n min og masse greier..går det ann å bytte ip? Fjern trojanene du har på maskinen Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 men jeg har ikke noen virus eller trojaner på pc`n min.. formaterte for 1 uke siden. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 men jeg har ikke noen virus eller trojaner på pc`n min.. formaterte for 1 uke siden. Jaha, og hvordan greier de da og gjøre dette? Dette krever at de enten har tilgang til din maskin eller at du ikke har brannvegg, antivirus og ikke gidder og holde maskinen din oppdatert sikkerhetsfikser. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Håper du ikke bruker Win9x basert system... Dersom du har Windows XP, oppdater windows, installer deretter ZoneAlarm firewall. EDIT: Ta også å forandre administrator passordet på maskinen. Endret 16. oktober 2004 av shabador Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 tror ikke jeg har brannmur men jeg har norton 2005.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 netbus fungerer slik at det er en trojan på pcn din... så dersom de bruker det, har du altså en trojan.. Har du antivirus? Har du brannmur? Med disse to påslått er du utenfor risiko for slike angrep. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 laster ned nå sygate firewall jeg.. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Be dem slutte for det første Gjør som de andre sier. Skaff antivirus og firewall som du fulloppdaterer. Et tips med antivirus er å scanne i sikkerhetsmodus, selvom det ikke er nødvendig. Last også ned Ad aware og Spybot Search and destroy. (På spybot siden jeg ga deg klikker du "download starten") Til slutt bør du oppdatere windows for fullt. Det burde få slutt på problemene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå