Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

problemer med corrado g60

big_c

Anbefalte innlegg

hei! håper noen der ut kan hjelpe meg!!! jeg er desperat!!

denne sommern kjøpte jeg meg en corrado g60 med nyoverhalt g-lader, men med deffekt motor, etter en litn stund fant jeg en 1.8 kompressor motor av samme salg som var blitt ødelgat, å satte den inn i bilen. men sidn motorbyttet har ikke biln fungert noe særlig i det hele tatt.

corradoen går bare på 3 sylindere når den er kald, og den soter pluggene etter bare noen minutter, skyter masse svartrøyk og har nesten NULL respons på gassen.. og turtallet kan finne på å gå så lavt at bilden kveles hvis jeg stopper eller ikke gir gass.

har hatt den inne på verksted, men de fant ingenting! de har prøvd 3 forskjellige lambdasonder, å skiftet styre enheten. men det hjalp ikke:/

håper noen på dette forumet har noen tips eller ideer om hva det kan være..

verdestter alt ALT av forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
big_c Skrevet 16/10/2004 : 17:10

corradoen går bare på 3 sylindere når den er kald, og den soter pluggene etter bare noen minutter, skyter masse svartrøyk og har nesten NULL respons på gassen.. og turtallet kan finne på å gå så lavt at bilden kveles hvis jeg stopper eller ikke gir gass.

har hatt den inne på verksted, men de fant ingenting! de har prøvd 3 forskjellige lambdasonder, å skiftet styre enheten. men det hjalp ikke:/

Ikka at jeg skal fortelle deg hva som er feil, men jeg vil anbefale deg å bytte verksted...

Å finne periodiske små feil kan være svært vanskelig, men å ikke finne feil på en motor som går på 3 cyl, ryker, soter, stopper, og ikke respons på gassen....

:whistle: Ehh ikke veldig imponerende altså!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...