big_c Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hei! håper noen der ut kan hjelpe meg!!! jeg er desperat!! denne sommern kjøpte jeg meg en corrado g60 med nyoverhalt g-lader, men med deffekt motor, etter en litn stund fant jeg en 1.8 kompressor motor av samme salg som var blitt ødelgat, å satte den inn i bilen. men sidn motorbyttet har ikke biln fungert noe særlig i det hele tatt. corradoen går bare på 3 sylindere når den er kald, og den soter pluggene etter bare noen minutter, skyter masse svartrøyk og har nesten NULL respons på gassen.. og turtallet kan finne på å gå så lavt at bilden kveles hvis jeg stopper eller ikke gir gass. har hatt den inne på verksted, men de fant ingenting! de har prøvd 3 forskjellige lambdasonder, å skiftet styre enheten. men det hjalp ikke:/ håper noen på dette forumet har noen tips eller ideer om hva det kan være.. verdestter alt ALT av forslag! Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kanskje litt seint ute, men alikevell: hadde samme problem med min Corrado. Jeg koblet bare fra Lambda sonden. Siden har bilen gått som en kule. Litt høy Co verdi på EU kontroll men godkjent. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 big_c Skrevet 16/10/2004 : 17:10 corradoen går bare på 3 sylindere når den er kald, og den soter pluggene etter bare noen minutter, skyter masse svartrøyk og har nesten NULL respons på gassen.. og turtallet kan finne på å gå så lavt at bilden kveles hvis jeg stopper eller ikke gir gass. har hatt den inne på verksted, men de fant ingenting! de har prøvd 3 forskjellige lambdasonder, å skiftet styre enheten. men det hjalp ikke:/ Ikka at jeg skal fortelle deg hva som er feil, men jeg vil anbefale deg å bytte verksted... Å finne periodiske små feil kan være svært vanskelig, men å ikke finne feil på en motor som går på 3 cyl, ryker, soter, stopper, og ikke respons på gassen.... Ehh ikke veldig imponerende altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå