Gå til innhold

Lastet ned driver, Men Kloning virker ikkje helt..

nree

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp (ca 3 uker) innstalert Windows XP + SP2 på dataen min

og SP2 instalerte jeg rett etter windows inst. jeg skal se dvd og går inn i egneskaper for skjerm og trykker på avansert.... (veldig avansert :p )

Jeg søker Geforce MX420 (eller noe sånt) haken men denne ligger ikkje her, + at driveren er ett eller aent Windows greier...

Jeg ser med ein gang at dette har noe med SP2 / SP1 og gjøre siden jeg nylig begynte og bruke Service Pack (windows update)

Jeg prøver og avinstalere driver og må restarte på nytt...

Driveren kommer inn igjen... jeg vil instalere driveren manuelt fra cd-rom så jeg får haken men det får jeg ikkje...

Jeg har lagdt ut denne før (tror jeg) men jeg skreiv ikkje så mye i den :p,

Da var de ein som sa at jeg skulle gå inn på nvida sine sider og jeg gjorde dette...

Jeg lastet ned ein inst. og inst. denne... jeg oppdagdte at dette var ein gamlere driver ein den som lå på cd-n min så jeg avinst. denne p.g.a. Clone funksjonen (Skjerm+TV) dette var ikkje helt bra i denne driveren.

Jeg har prøvd og instalere noe fra cd-n min men den menyen i autorun er jo helt på tryne jeg har søkt og funnet inst. filer på cd og instalert disse uten nytte... jeg har restarta og slete og lurte på om noen av dere viste hva jeg skulle gjøre for at jeg skal kunne få denne haken??? :w00t:

Snakkes ! :dribble:

Unskyld tittel, men de var så stor begrensing...

200 INNLEGG!!! :dribble::tease:

post-104-1097939976_thumb.jpg

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv den nyeste driveren fra www.nvidia.com den er SP2 kompatibel.

:w00t: Jeg har lastet ned driverene (haken) og instalert denne og de funket akkurat likt som den andre jeg lastet ned...

Når jeg skal se film osv. må skjermen som de vises på være Standar skjerm eller hva de heter på kloning...

Den andre skjermen er svart mens den som er standar er filmen på...

De er bare filmruta i Wmplayer eller winamp ol. som er svart, ingenting annet... (Play, Pause osv... menyer... ) :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...