chris Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei Jeg driver å skal skru sammmen en gammel PC. Prøver å sette inn et lyd kort, men PC`en finner ikke lyd-kortet. Det kommer ikke opp noe når jeg starter PC`en. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Prøv å legg inn driverene, hvis du bruker Win98 så kan du ta "Add new hardware" og så søker den... Prøv også å bytt PCI slot på Lydkortet for å se om det er Slotten som gjør det... Det kan også hende at lydkortet er defekt, men dette skjer sjeldent. Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ok , takk men en del av problemet er at jeg ikke har noe driver. Hva kan jeg så gjøre? Hvis PC`en finner kortet kan jeg ikke da velge å kjøre standard windows driver? Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hvilken windows versjon er det du kjører på denne maskinen? nt? På lydkortet står nok både produsent og model. Du kan søke etter driveren på DriverGuide, eller produsentens hjemmeside. Endret 16. oktober 2004 av knokle_85 Lenke til kommentar
chris Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Os er NT på den ja. takk for hjelpen, får prøve å se hva som skjer. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Prøv å legg inn driverene, hvis du bruker Win98 så kan du ta "Add new hardware" og så søker den... Prøv også å bytt PCI slot på Lydkortet for å se om det er Slotten som gjør det...Det kan også hende at lydkortet er defekt, men dette skjer sjeldent. Pcn skal jo hovedsaklig oppfatte en ny komponent i pcn din uansett. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 med windows 2k & xp ja, men i tidligere versjoner er det ikke alltid maskinen finner komponenter før driveren er innstalert.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvor kan jeg finne "Add new hradware" i NT? Lenke til kommentar
chris Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har nå funnet driver`en. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå