Chieftec Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hva synest dere om denne pc-en: Medion Stasjonær PC med trådløst tastatur & mus Intel Pentium 4 3.0 GHz DDRRAM PC3200, 512MB 160 GB Harddisk, 7200 RPM Ati Radeon 9800XL, 128MB DDR, TV-OUT 10/100MBIT DVDRW Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hva synest dere om denne pc-en: Medion Stasjonær PC med trådløst tastatur & mus Intel Pentium 4 3.0 GHz DDRRAM PC3200, 512MB 160 GB Harddisk, 7200 RPM Ati Radeon 9800XL, 128MB DDR, TV-OUT 10/100MBIT DVDRW Ser jo akseptabel ut. Hva slags strømforsyning? Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ser bra ut den, men pris? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Vanskelig å si noe særlig utifra det der, trenger litt mer info om brikkesett, hvordan P4, SATA... Og som sagt pris. Hvor finner du denne PC'en? Elkøjp? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 extra large skjermkort skal det være XT ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror det er en mellomversjon mellom Pro og NonPro hvis jeg husker riktig. Typisk Elkjøp. Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Intel PE Chipset, 800 MHz front side bus, strømforsyningen står det ikke noe om... Skulle få den for 7500 på Elkjøp.. De har ikke fått den inn enda, men de skulle ha den inne innen 26. Oktober.. Om skjermkortet: http://www.xbitlabs.com/news/video/display...1120092217.html En mellomting av 9800 og 9800PRO.. Kortet er spesialbygget av MSI og finnes kun i Medion maskiner.. Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Å bygge pc selv er uaktuelt..! Alle de gamle pc-ene mine har bekjente eller Komplett.no satt sammen... Dette med dårlig erfaring.. Den siste pc-en jeg kjøpte som ble satt sammen av Komplett.no for snart 2 år siden har ikke virket sånn som den skal siden Dag 1!!! Pc-en restartet ustanselig flere ganger for dag uavhengig av hva jeg gjorde..! Pc-en var på reparasjon til både Komplett og andre steder!! Komplett påsto at det ikke var noe galt med pc-en, og returnerte den, men den restartet likevel!! Hos FS Data ble jeg fortalt at det var noe galt med minne brikken, men at det nå var fikset.. Pc-en restartet uansett!!! Lånte nye deler som: Minne brikke, Cpu, kjølevifte, skjermkortet o.s.v. og satte inn, en for en..! Byttet alle deler bortsett fra hovedkortet... Pc-en restartet..!! Sendte hovedkortet inn til Komplett som sa at det funket som det skulle...!!!!! Pc-en restartet........!!! Pc-en ligger nå på havets bunn og jeg er på leting etter en ny ferdigbygd pc...! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 XL kortet er Pro med XT kjerne. Altså et ganske bra kort Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 NEI!!! ikke kjøp pakke pc bygg sjøl og ikke kjøp pentium veldig konstruktivt! gode argumenter, rett og slett et veldig bra innlegg! uansett, om ikke du vil bygge selv er det ditt valg... det er synd om du har vært uheldig med komplett tidligere...kanskje du bør prøve netshop denne gangen? ...men når du setter sammen din egen maskin er du sikker på at du får kvalitetskomponenter og ikke noe av det skvipet el-kjøp ofte kommer med! webshopper ala komplett har som oftest en mye bredere kompetanse enn det el-kjøp besitter noe som er veldig nyttig når man får problemer med maskinen! forøvrig så ser ikke el-kjøp maskinen ikke så veldig dum ut på papiret...men ikke så helt fantastisk ut heller... vh krister Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Må si trådstarter hadde unormalt dårlig erfaringer med bygge-selv PC. Tror dette skyldes langt på vei dårlig bruk fra bruker. Hvis du tror at PC'en blir bedre av å kjøpe en Medion PC fra Elkjøp kan jeg skrive under på at det går heller dårlig. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Pc-en restartet ustanselig flere ganger for dag uavhengig av hva jeg gjorde..! Vanlig driver feil... Endret 17. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg TROR ikke pc-en blir bedre av å kjøpe en Medion pc....! Den gamle pc-en ligger på havets bunn og jeg kjøper en ny en.... Dersom noe feiler den nye, pælmer jeg pc-en opp til Elkjøp, og jeg driter i hvor de sender den, eller hva de gjør med den, bare at når jeg får igjen pc-en så virker den...! Driver feil.. Også noe jeg foreslo for Komplett, men de sa at det ikke kunne være det fordi de hadde lagt inn alle de nyeste driverene og flashet inn nytt BIOS... Jeg har til gjengjeld ikke mye peiling innen data... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Den gamle pc-en ligger på havets bunn og jeg kjøper en ny en.... Dersom noe feiler den nye, pælmer jeg pc-en opp til Elkjøp, og jeg driter i hvor de sender den, eller hva de gjør med den, bare at når jeg får igjen pc-en så virker den...! Høres ut som en plan! Gå for Medion du, det blir knall!! Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk...! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 eneste skeptiske jeg ser er "trådløs tatstatur og mus" vet om folk som har kjøpt trådløst tastatur på elkjøp og det funker ikke å skrive fort Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Vil nå håpe at alt funker som det skal.... Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Håper bare du får et godt kjøp jeg Husk, 30 dagers returrett =) (gud så morro jeg og noen venner hadde det med dette under et lan. vi fikk en flott tv fra en butikk, og xbox fra en annen ) Forøvrig, ikke _alt_ som blir kjøpt hos elkjøp er noe møkk, så lenge man _vet_ hva man skal ha, kan man gjøre et godt kjøp. Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har nå bestilt Medion Pc-en, og vil takke alle for positive svar... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har nå bestilt Medion Pc-en, og vil takke alle for positive svar... Hva med de negative da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå