Gå til innhold

Ny Medion PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intel PE Chipset, 800 MHz front side bus, strømforsyningen står det ikke noe om...

Skulle få den for 7500 på Elkjøp.. De har ikke fått den inn enda, men de skulle ha den inne innen 26. Oktober..

Om skjermkortet:

http://www.xbitlabs.com/news/video/display...1120092217.html

En mellomting av 9800 og 9800PRO.. Kortet er spesialbygget av MSI og finnes kun i Medion maskiner..

Lenke til kommentar

Å bygge pc selv er uaktuelt..!

Alle de gamle pc-ene mine har bekjente eller Komplett.no satt sammen...

Dette med dårlig erfaring.. Den siste pc-en jeg kjøpte som ble satt sammen av Komplett.no for snart 2 år siden har ikke virket sånn som den skal siden Dag 1!!!

Pc-en restartet ustanselig flere ganger for dag uavhengig av hva jeg gjorde..!

Pc-en var på reparasjon til både Komplett og andre steder!! Komplett påsto at det ikke var noe galt med pc-en, og returnerte den, men den restartet likevel!!

Hos FS Data ble jeg fortalt at det var noe galt med minne brikken, men at det nå var fikset.. Pc-en restartet uansett!!! Lånte nye deler som: Minne brikke, Cpu, kjølevifte, skjermkortet o.s.v. og satte inn, en for en..! Byttet alle deler bortsett fra hovedkortet... Pc-en restartet..!! Sendte hovedkortet inn til Komplett som sa at det funket som det skulle...!!!!! Pc-en restartet........!!! Pc-en ligger nå på havets bunn og jeg er på leting etter en ny ferdigbygd pc...!

Lenke til kommentar
NEI!!! ikke kjøp pakke pc :nei:

bygg sjøl

og ikke kjøp pentium

veldig konstruktivt! gode argumenter, rett og slett et veldig bra innlegg!

uansett, om ikke du vil bygge selv er det ditt valg...

det er synd om du har vært uheldig med komplett tidligere...kanskje du bør prøve netshop denne gangen?

...men når du setter sammen din egen maskin er du sikker på at du får kvalitetskomponenter og ikke noe av det skvipet el-kjøp ofte kommer med!;)

webshopper ala komplett har som oftest en mye bredere kompetanse enn det el-kjøp besitter noe som er veldig nyttig når man får problemer med maskinen!

forøvrig så ser ikke el-kjøp maskinen ikke så veldig dum ut på papiret...men ikke så helt fantastisk ut heller...

vh

krister

Lenke til kommentar

Jeg TROR ikke pc-en blir bedre av å kjøpe en Medion pc....! Den gamle pc-en ligger på havets bunn og jeg kjøper en ny en.... Dersom noe feiler den nye, pælmer jeg pc-en opp til Elkjøp, og jeg driter i hvor de sender den, eller hva de gjør med den, bare at når jeg får igjen pc-en så virker den...!

Driver feil.. Også noe jeg foreslo for Komplett, men de sa at det ikke kunne være det fordi de hadde lagt inn alle de nyeste driverene og flashet inn nytt BIOS...

Jeg har til gjengjeld ikke mye peiling innen data...

Lenke til kommentar
Den gamle pc-en ligger på havets bunn og jeg kjøper en ny en.... Dersom noe feiler den nye, pælmer jeg pc-en opp til Elkjøp, og jeg driter i hvor de sender den, eller hva de gjør med den, bare at når jeg får igjen pc-en så virker den...!

Høres ut som en plan! Gå for Medion du, det blir knall!!

Lenke til kommentar

Håper bare du får et godt kjøp jeg :)

Husk, 30 dagers returrett =)

(gud så morro jeg og noen venner hadde det med dette under et lan. vi fikk en flott tv fra en butikk, og xbox fra en annen :D)

Forøvrig, ikke _alt_ som blir kjøpt hos elkjøp er noe møkk, så lenge man _vet_ hva man skal ha, kan man gjøre et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...