Gå til innhold

3Dmark bærbar pc

sogasg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken bærbar har du?

Fujitsu Siemens Amilo D1845

Intel mobile P4 3.06Ghz

15" skjerm widescreen

ATI Mobility Radeon 9700 - AGP 8X

Max. oppløsning: 1280x800

60 GB harddisk (4200 RPM)

512 MB DDR SDRAM SODIMM

DVD+R/RW

802.11b/g

3 USB-porter

1 firewire-porter

1 PCMCIA-kortplasser

Dimensjoner: 358x269x36 mm

Veier 3600 kg

Kortleser for MMC/SD/MS

Internt 56K modem

Lenke til kommentar
Hva kan jeg gjøre for og få høyere poeng?

jeg trur ikkje det er så veldi lurt å prøve å få bedre poeng sum... kansje ny hardisk... men det er ikkje så veldi lurt å kjøpe noe nytt til bærbar syns jeg... den hardisken var nå veldi treig kunne nå vert 5400 rpm syns jeg ;)

ikkje overklokk, varme er din verste fiende med bærbar. Mer varme på bærbar = problemer.

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Tror ikke det er så mye du kan gjøre for å få mer poeng. En bærbar er en bærbar og er stort sett ikke laget for gaming, så sådan synes jeg du burde være fornøyd. Er ikke noen vits å sammenligne med desktop pcer for det er den ikke, hvis du vil ha masser av poeng må du bruke en desktop eller kjøpe en ny latop med Radeon 9800, er enda ikke mulig å bytte ut skjermkort på bærbare, selv om de visstnok spekulerer i det.

Lenke til kommentar

Resultatet ditt ser greit ut det, siden jeg til sammenligning får 1482 poeng i 3DMark05 på min Acer Ferrari 3200 som har ATI Mobility Radeon 9700 128MB (AGP8X) skjermkort, AMD Athlon 64 2800+ prosessor og 1GB PC3200 minne. For å få bedre resultat på din bærbare kan du prøve å overklokke skjermkortet, eventuelt prosessoren hvis mulig.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...