knutoh Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 1) Veit nokon om eit svært enkelt tekstbehandlingsprogram til mobiltelefonar. (javaprog.) Sidan siemens m55 støtter javaprogammer tippar eg at programmet vil fungere dersom det er svært enkelt og ikkje basert på design. Det som programmet må kunne gjera er å opne, redigere og lagre .txt-filer som ligg i filsystemet. Eg kan ikkje finne anna enn Java SPEL rundt om kring på nettet. Er det ingen der ute som bruker mobilen til meir seriøse ting? 2) Veit nokon om ein rss-lesar som fungerer på siemens m55? 3) Kvaforein koplimator må eg bruke for å kompilere javaprogrammet for at dei skal fungere på mobiltelefonar? (Evt. siemens M55) Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Da kan jo jeg med det samme spørre om det finnes ordbøker til T630. Nesten sikker på at det ikke finns, men Lenke til kommentar
knutoh Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Kvifor skulle det ikkje finnes ein teksteditor? Då kan eg jo lage ein sjølv... (Men då må eg finne ut korleis eg kompilerer til mobiltelefon...) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror M55 klarer å åpne .txt-filer om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
knutoh Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, då! Han kan fint opne, men ikkje redigere. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Bruk MicroreaderS55 for å lese og redigere *.txt-filer. Excel for mobil. edit: Fant denne siden! Du kan prøve det programmet for å åpne *.rss-filer: http://www.brothas.net/rssr/ Håper det hjelper! Endret 24. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 3) Kvaforein koplimator må eg bruke for å kompilere javaprogrammet for at dei skal fungere på mobiltelefonar? (Evt. siemens M55) Jeg tror det er J2ME, men har aldri testet http://java.sun.com/j2me/ Lenke til kommentar
knutoh Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Tusen takk razh0r! Akkurat noko slikt eg leita etter! Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det noen som har ett drinkeprogram, forskjellige drink-oppskrifter. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tusen takk razh0r! Akkurat noko slikt eg leita etter! Bare hyggelig å kunne hjelpe! Lenke til kommentar
hansar Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 For at et java program skal fungere på en mobil jvm må ein bruke J2ME (ganske kraftig forminska bibliotek), dessuten: Program laget i MIDP2.0 standarden vil (mest sansynlig) ikke fungere på telefoner som bare støtter MIDP1.0. MIDP2.0 har altså et større java bibliotek enn MIDP1.0. Lenke til kommentar
knutoh Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Nyttig informasjon hansar! Dessutan reknar eg med at det og finnes spesiallaga bibliotek òg til f.eks. å sende SMS, osv ... Lenke til kommentar
hansar Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det stemmer, WMA Wireless Messaging Api – JSR 120 sitter å lager et program som bruker dette nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå