JiMmY3200 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 eg vil gjerne at dette forumet skal få nytt utsende skriv her hvis du og vil ha ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Synest det er bra som det er. Eit forum skal være diskrè, og det har dei fått veldig bra til her. Lyse farger, og små fargeforskjellar som deler inn seksjonane. Avatarene er max du skal ha av skarpe farger. Men kan du ikkje skifte skin i kontrollpanel? Er vel eit par forskjellige der. Endret 16. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jeg vil ha det rødt istedet for blått da det passer ok.no kategorien bedre.. rødt = varm farge (overklokking) blått = kald farge (ikke overklokking) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg synes det er fint jeg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Eget skin for hver søster-side sitt forum(Nå har vel bare ca. 50% det?) hadde vært fint. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 mm, masse av overklokking skulle hatt nytt design.. Var det ikke snakk om at det var noen som jobbet med å lage nye sider? Eller husker jge feil? btw, forumet er helt flott, men "kontrollpanelet" kunne det virkelig vert gjort noe med.. Clvn Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg synes forumet ligner alt for mye på hw.no forumet hvis vi ser bort ifra den ene sidegreia der som jeg tror de har...(fortsatt) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 neivel.. men det hadde fortsatt vært fint med mørkere, og kanskje rødere farger... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 finnes jo noen forum skins du kan velge mellom . Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hva er vitsen i å ha så fancy utseende da? Det er vel helst informasjonen på sidene vi er ute etter. Bruk heller tiden på å skrive en god artikkel sier nå jeg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 joda, men røde og mørkere farger er ikke like fientlige mot øynene som lyse og blå farger.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 kommer an på.. mørke farger ser fete ut en stund men du blir lei av dem .. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 kommer an på.. mørke farger ser fete ut en stund men du blir lei av dem .. Du blir ganske så lei HW-blått etterhvert også Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Liker det som det er Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Liker det som det er Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 joda, men det burde vel ikke være så vanskelig å lage et nytt utesende hvor man ikke har gjort annet enn å forandre fargene for de som ønsker det, hvis de blir enige om noe... eller? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Folkens, gå inn i www.gamer.no sitt forum, og gå her.. veldig mange forum som er linket sammen både i gamer.no, hw.no og overklokking.no... mange flere også! forskjellig design på hver av sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå