frodeste Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dere har sikkert lest denne: "Mulig å sniktitte på digitale TV-kanaler". Jeg lurer på hva slags TV kort jeg kan stappe i min HTPC for å ta i mot disse signalene. Har tittet en del på ATIs HD Wonder kort og Hauppauge WinTV NOVA-T PCI Digital kortene. Vil noen av disse kortene funke? Hvor får jeg kjøpt dem? Har noen peiling på alternative kort som vil funke? Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hmm. Etter mye leting har jeg funnet noen alternativer, men disse var ikke lett å oppdrive i Norge. Men nå har jeg bestilt et kort. 14 dagers leveringstid. Kommer tilbake med resultater Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hvordan kort ble det da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 ja, du må si i fra! Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hauppauge WinTV DVB-S - TV-inngangsadapter - PCI - PAL-B/G Prøver denne. Så får vi se. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Hauppauge WinTV DVB-S - TV-inngangsadapter - PCI - PAL-B/G Jeg ser her at jeg har tabbet meg ut. DVB-S er satelitt kort. Har kanselert bestillingen. Iom at jeg ikke har funnet DVB-T kortet i Norge prøver jeg TerraTec Cinergy 1200 DVB-T Digitalt Bakkenett-TV kort m/radio,Retail kortet i stedet. Dette er dessuten vesentlig rimeligere. Kortet er på lager hos Komplett.no. Jeg tror ikke at det følger med antenne, så jeg må nok ta meg en tur til Clas Olson i morgen. Jeg regner med å kunne teste kortet i morgen eller på tirsdag. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Kortet er installert og testet. Selve installasjonen gikk overraskende greit, og progvaren viker solid. Men, jeg klarer ikke å finne noen kanaler, selv om jeg bor midt i Oslo. Neste uke skal jeg teste mer, men jeg skulle gjerne visst noe om dekningsgraden på testsenderen til NTV. Er det noen som vet noe setter jeg pris på innspill. Lenke til kommentar
Coaslip Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Velkommen som lisensbetaler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå