Prikkus Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 MSN og IRC funker fint, men ikke internett explorer eller opera. Ikke LiveUpdate heller. Har en liten mistanke om at det er Service Pack 2. På Windows Update står det "Downloading Update 0%" videre kommer det ikke. Tror det er Service Pack 2 han laster ned. Hvordan fikser jeg det da? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hvordan fikser jeg det da? ingen? Endret 16. oktober 2004 av KrougeR1987 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 tror ikke så mange vil svare når du bumper etter 40 min ca. Kan hende brannmuren blokker opera? Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 MSN og IRC funker fint, men ikke internett explorer eller opera. Ikke LiveUpdate heller. Har en liten mistanke om at det er Service Pack 2.På Windows Update står det "Downloading Update 0%" videre kommer det ikke. Tror det er Service Pack 2 han laster ned. Hvordan fikser jeg det da? Prøv og last ned SP2 manuelt: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=no De er ikkje noe og bry seg om de står it og utiklere eller noe spnt... de er akurt den samme fila som windows upd. bare at du kan laste den ned som exe fil... Bare kjør denne etterpå og restart masknia Se hva som skjer (Jeg bruker hvertfall denne helt fint...) Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Kan hende brannmuren blokker opera? Har ikke brannmur, bortsett fra ruteren min da. Å på loggen til ruteren så har den ikke blokket noe Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Prøv og last ned SP2 manuelt: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=no De er ikkje noe og bry seg om de står it og utiklere eller noe spnt... de er akurt den samme fila som windows upd. bare at du kan laste den ned som exe fil... Bare kjør denne etterpå og restart masknia Se hva som skjer (Jeg bruker hvertfall denne helt fint...) Hmmm.. når jeg klikker på "Last ned" på den linken der så funker ikke opera'en lenger. Heller ikke internett explorer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) edit: oisann... leste litt for raskt her ja Endret 16. oktober 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 edit: oisann... leste litt for raskt her ja men... si nu hva du skrev ble nyskjerrig Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg trodde du hadde lagt inn SP2, og da foreslo jeg at du kunne skru av den innebygde brannmuren i det. Var ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg restartet maskinen for da har jeg nett i en time som ca. I den timen fortet jeg meg å laste ned SP2 manuelt. Fikk installert SP2 og nu funker det fint Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Som dere vet så installerte jeg SP2 igår. Men nå har jeg et rart problem. Med engang jeg trykker på en link (downloadings link) så funker ikke operan lenger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det var litt rart ja. Har du prøvd å oppdatere Opera? Eller prøvd f.eks Mozilla Firefox (som jeg konverterte til etter noen års Opera-bruk? www.firefox.no hvis du skulle ha lyst til å prøve det ut Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvor kan jeg oppdatere Opera? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Laste ned nyeste versjon og legge det inn over den gamle installasjonen... Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 For mye arbeid. Noe annet jeg kan gjøre? Nettet dett noen ganger ut når jeg klikker på linker i www.google.no Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvis det er for mye arbeid for deg, fortjener du ikke å få ordnet opp i problemet ditt Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg oppdaterte Opera, men har fortsatt problemet. Noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå