Gå til innhold

jedi knight 2 outkast

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket en del sider for å finne jukserkoder til spillet, og med hell har jeg funnet det. Det som er problemer er at for å få fram konsollen må taste inn [shift+~] samtidig. Og så alle vet så er ikke ~ noen easy match når man må taste to knapper samtidig.

Dere spillfolk vet sikkert dette bedre enn meg.

spelemann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen flere som har problemer med at dette spillet kræsjer? Jeg hadde først rippa versjonen, som kræsjet på tilfeldige steder i spillet. Når d kræsjet virket d som brightnessen var satt på max og alt ble hvitt i windows. En restart fixet dette, men noen ganger kræsjet d slik at pc'n restartet automatisk.

Likevel likte jeg spillet så godt at jeg kjøpte d, tenkte at fullversjonen ville funke bedre..! men nå kræsjer den pc'n min fortsatt! samme problemet!

Noen ideer?

jeg bruker winxp prof. english ed. med nyeste detonator drivere. 1.4 amd & gf2

mvh

kka

[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-05-18 22:56 ]

Lenke til kommentar

Jeg ser at jeg kanskje formulerte meg litt klønete. Slik at dere må ha trodd at jeg var helt idiot. At det virket som jeg hadde problemer med å taste to taster samtidig.

Det må som kjent en del tastetrykk til for å få ~. Derfor fatta jeg ikke helt hvordan man kunne taste shift og ~ samtidig. Det er litt vanskelig med norsk tastatur eller noe slikt.

Syns dere at spillet er bra da ?

Jeg var kjempe hekta på jedi knight, 1'eren som var for noen år siden. Likte de store banene. Og det var utrolig bra plott på de ulike banene. Og store og unike, sammenlignet med datidens quake osv.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-18 23:08, steinih skrev:

Quote:

Den 2002-05-18 22:45, starfish skrev:

juksing er for tapere

Er fullstendig enig
:evil:

/steinih

Hvorfor svarer dere her? Her er det en kar som har lyst til å utforske spillet litt, og trenger hjelp, og så spammer dere threaden hans med latterlige kommentarer..

Idiotisk.

b

Lenke til kommentar

Quote:

aurstad skrev (2002-05-18 22:56):

...Likevel likte jeg spillet så godt at jeg kjøpte d, tenkte at fullversjonen ville funke bedre..! men nå kræsjer den pc'n min fortsatt! samme problemet!

Hvilket GF2-kort har du, og har du et hovedkort med via-chipset? Jeg tror du kan være plaget med infinite loop, som det heter. Har bare vært borti det med GF2-kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...