hallyboy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sjekk dette: Gamespot Ser endelig ut til at Mgs3 kommer snart... 17 november i USA, og coveret til spillet er ferdiglagd... ser kongebra ut. Lenke til kommentar
Standish Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 gleder meg som en hund noen som vet når det kommer i europa? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det gjør absolutt det ja. Gamespot oppe igjen? Ser visst slik ut ja. Gleder meg til dette spillet. Tilfeldig at det er kommet en Japansk og en Amerikansk utgivelsesdato? Neppe. Sannsynligvis Europa til sist da. :gråte: Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) gleder meg som en hund noen som vet når det kommer i europa? Nei, men tipper Gamer kommer med noe snart... dette er Bigtime Endret 16. oktober 2004 av hallyboy Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Sorry for dobbelposting, men Mgs3 kommer ut i Usa 17 november, mens Japan får det 16 desember... dette skjedde også i 2001 da mgs2 kom ut, da fikk europerne det i februar husker jeg Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Sorry for dobbelposting, men Mgs3 kommer ut i Usa 17 november, mens Japan får det 16 desember... dette skjedde også i 2001 da mgs2 kom ut, da fikk europerne det i februar husker jeg Nei. Mars. 6. om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Det blir vel til at jeg stikker å kjøper meg "Official Playstation Magazine" står at det følger med spillbar demo av mgs3... Får det sikkert på narvesen Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvorfor i huleste er det så store forskjeller på utgivelsedatoene? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvorfor i huleste er det så store forskjeller på utgivelsedatoene? Fordi Tyskere, Franskmenn, Spanjoler og Italienere nekter å lære seg Engelsk. Fra GMR editor. Han har visst spillet på grunnlag av sin jobb hos GMR. Først skrev han det under: Andrew's Journal My knees are hot. I'm not sure what this means. Happy thoughts for a week that needs more happy thoughts: * Metal Gear Solid 3, so far, is better than Metal Gear Solid 2. This will please both people who liked MGS2 and people who were disappointed by MGS2 and hoped MGS3 will be better. Everyone wins. Nå har vedkommende oppdatert sin "journal" med dette: Andrew's Journal The perils of print. I could write thousands of words on MGS3, but we just don't have the space for it. (And I don't really have the time for it, either.) One word will suffice for now: Wow. EGM's gonna have the first word on it in their Smarch issue, and we'll follow shortly thereafter. As soon as the issues hit, I'll write more about it in this space. It is a good time to be a gamer. 10/15/2004 01:11 AM EDT Desuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå