Abruzzi Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Er det mulig å få tak i et system hvor jeg kan lett legge ut nye ting på siden min. Tenker på å lage en 123spill lignende side hvor jeg bare kan finne bildet, skrive tekst og legge til linken så er den oppe på nett. Gratis helst da. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ja, CuteNews. Men dette blir serverside-greier, og ikke noe webdesign. html eller css. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 File / Folder Current CHMOD value Status /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/ 755 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/archives 755 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/backup 755 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/upimages 755 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/cat.num.php 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/category.db.php 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/comments.txt 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/config.php 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/Default.tpl 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/flood.db.php 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/Headlines.tpl 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/ipban.db.php 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/news.txt 644 Not Writable /mnt/home4/t/tr/tronekr/public_html/cutenews/data/users.db.php 644 Not Writable Hadde noen problemer under installering. Hvordan får jeg disse til å bli skriv bare? Bruker Core FTP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du må sette CHMOD til 777, slik at du gjennom CN kan skrive til filene som teksten skal bli lagret i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå