K_S Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hallois o'store folk! Driver å bygger bilstereo, og i den sammenheng trengs det jo sjølvsagt no basskasser vett! Syns det er litt kjipt med filt, så har tenkt til å lakke kassa i samme farge som bilen. Men der stopper det også!! Hakke peil for fem flate øre hvordan jeg skal gå frem!! Noen som kan hjelpe mæ ell? Gjerne punktliste: 1. sånn og sånn. 2. Sånn og sånn osv da:D Takker så meget! Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hey, den der lure eg å på! men eg har bygd kassa i gulvplate så, den kommer jo til å suge maling som bare juling. Må vel trekke den i litt fin filt:) Lenke til kommentar
Coaslip Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Heisann! Du må bruke sprøytesparkel for å få den fin å blank. MDF suger noe helt forjælig me lakk ,det kan kansje være en ide å spraylakkere først med biltemalakk før du legger på sprøytesparkelen , som kan være ganske dyr pr flaske. Spray på rikelig med sprøytesparkel, la det tørke å gjenta til overflaten er 100% jevn (3-4 ganger tipper jeg) Jeg hadde pusset over med veldig fint papir etter du har sprøytesparklet (type 400 opp til 800 husker ikke akkurat nå, spør hos forhandler) før du legger på lakk. Lakker i valgfri farge (2-3 lag) og legg på finishen med så mange lag med klarlakk du gidder. For ekstra glans kan du legge på 2-3 lag med klarlakk , vannslipe med Veeeeeldig fint papir (800-1200?) papir og legge på 2 lag med klarlakk til, and voila! Mind you , skal du ha rått resultat , så krever dette MYE arbeid! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå