Lock-Aze Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er det noen 17" LCD skjermer som er bra til den prisen??? Ting jeg vektlegger er farge og lav responstid(jeg spiller en del, ghosting er ett tema for tilbakelevering av skjerm) DVI inngang er ett must. Er dette oppnåelig eller må jeg høyere i pris??? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=313136 Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Trodde ikke dette var mulig jeg.. Men så jo helt greie ut de i posten over her Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hyundai'en frista litt, men fant ikke oppdateringsfrekvensen på den. Den andre karn som hadde det andre hadde ikke krav til etterslep, dette har jeg 0 toleranse for, etterslep er noe jeg ikke greier å leve med. Noen som greier å finne ut om denne skjermen har det(etterslep altså), eller oppdateringen på den ? Det hadde vært kjempeknall Edit : Så at den ikke hadde DVI altså en nono for meg, kjipt.. Endret 16. oktober 2004 av lock-aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå