halvardm Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Mange vet at Sonyericsson.no måtte bytte til xmobil. Men når jeg går inn på www.sonyericsson.no kommer jeg på Xmobil! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hmm... Trodde man skulle komme til SE sine sider jeg? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 aiaiai, han forwarder til xmobil.no Tror ikke se får brukt siden før året han har betalt for er ute, mne han kunne jo vært så grei å forwarde til se sine servere i stedetfor. Men han er vel redd for mangel på reklame Lenke til kommentar
embrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ved å benytte seg av litt research hadde dere kjapt funnet ut at domenenavnet ikke er overført til Sony Ericsson ennå! Da er det ikke så rart at han videresender til xmobil.no inntil sonyericsson.no er overført til Sony Ericsson... Bare å sjekke hos Norid, så ser dere han fortsatt eier domenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå