Gå til innhold

Jenter, sjekk den sexye kroppen

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Azzo, Marit Bjorgen er ikke stygg... Sterk, greit nok, men hun er en atlet, ikke noen bodybuilder/wrestler som disse andre "godsaqene"...

Litt kjipt a bli tatt i handbakk, men herrefred...

Hadde heller sett hun uten alle disse musklene, men ser ikke problemet saa lenge hun ikke ser ut som de to andre...

Lenke til kommentar

altså søte i ansiktet, men pokker ta en kvinnekropp skal ikke se sånn ut syns i alle fall jeg.

hvis hun takler mine muskler takler jeg hennes....

greit på byen i tillegg :whistle:

å møe muskler kan du ha, du er 19 år og interessene dine er "Bil, PC, sove" :) ho hadde nok banke driten ut av deg, nei damer skal være uskyldige å søte :) grrr jepp

Lenke til kommentar

altså søte i ansiktet, men pokker ta en kvinnekropp skal ikke se sånn ut syns i alle fall jeg.

hvis hun takler mine muskler takler jeg hennes....

greit på byen i tillegg :whistle:

å møe muskler kan du ha, du er 19 år og interessene dine er "Bil, PC, sove" :) ho hadde nok banke driten ut av deg, nei damer skal være uskyldige å søte :) grrr jepp

har ikke muskler, å det må hun takle :p nei da... Er nok ikke like godt trent som henne nei, men bilen min kjører lett ifra henne hvis hun blir sur ;) At hun kan banke meg tenner meg bare enda mer :whistle: (jeg er sjuk)

Lenke til kommentar

Alt er bedre enn de damene som går i trange bukser, trange topper, og tror at valken på midten på et eller magisk vis ikke synes.

Til dere som er så jækla redd for damer med litt muskler:

Begynn å tren! Godt for både helsa og "utholdenheten". :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...