Gå til innhold

anbefal meg ei mus :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, ikke kjøp TRÅDLØST. Uansett hvor fett det høres ut. Jeg har en dual optical og en med bare optical. Ikke no tvil om hvilken mus som er best!

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...rpID=1&s=pl <--- Sinnsykt BRA.

 

eller

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...rpID=1&s=pl <--- litt billigere. Men helt fantastisk i forhold til pris!

 

Det eneste som er greit med Dual Optical er at det er uten tråder. Og det kan være greit hvis man bruker tv'out.

 

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 11:53, DipmiX skrev:

Jeg kan ikke bare sitte her og se at de pengene blir kastet ut av vinduet! Hvis man er fornuftig nokk så må man jo inse at det er bare en mus som er tingen!

Nemlig: Razor Boomslang 2000. Bedre mus finnes ikke.


 

hvis man liker å kjøpe søppel, så. uten å nevne prosent, skrekkelig mange bs2000'er er plaget med feil. funker veldig fint en stund, men så slutter ting å virke.

 

i tilegg har den det verste ergonomiske utformingen i manns minne. tøff og fancy på en cyber-insekt-aktig måte, ja, men du verden så ubehagelig å holde.

Lenke til kommentar

ville nok heller kjøpt en dual optical enn en intellimouse, grunner dette med at dual optical faktisk er MYE (personlig erfaring) mere sensitiv, knappene på intellimouse er f#cka, sideknappene på intellimose er HELT f#cka, og du får gidt tre fingrer oppå dual optical oxo (med mindra du har noen enorme pølsefingre da).

alt i alt synes jeg dual optical er bedre konstruert og sitter bedre i handa, men dette må du teste ut selv da siden dette er smak og behag.

 

Bare for å si det helt til slutt så ville jeg ikke hatt noen av de 2 musene, da holder jeg meg heller til wingman gaming mouse :grin: beste musa som er blitt konstruert!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke problemet med trådløst, dersom man bruker stort sett windows og ikke spiller veldig mye er trådløse mus geniale. Jeg har ikke "lag" eller noe slikt, dvs så lenge jeg holder meg unna logitech driverne(da får jeg det nevnte scrolle problemet). Jeg spiller dessuten "endel" og synes min optisk trådløse logitech mus funker helt fint, men jeg savner ergometrien til MS explorer og driverne til MS, men ikke "tråden" :smile: Den er jeg utrolig lykkelig for å være kvitt både på mus og tastatur.

 

Det kan være i raske spill som quake og lignende at dette blir et problem, men i bridge commander og andre spill jeg har prøvd har jeg aldri merket akkurat dette.

 

[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-05-19 20:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-19 20:09, kindings skrev:

Jeg skjønner ikke problemet med trådløst, dersom man bruker stort sett windows og ikke spiller veldig mye er trådløse mus geniale. Jeg har ikke "lag" eller noe slikt, dvs så lenge jeg holder meg unna logitech driverne(da får jeg det nevnte scrolle problemet). Jeg spiller dessuten "endel" og synes min optisk trådløse logitech mus funker helt fint, men jeg savner ergometrien til MS explorer og driverne til MS, men ikke "tråden" :smile: Den er jeg utrolig lykkelig for å være kvitt både på mus og tastatur.


Det kan være i raske spill som quake og lignende at dette blir et problem, men i bridge commander og andre spill jeg har prøvd har jeg aldri merket akkurat dette.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-05-19 20:10 ]</font>


ja du må ikke bruke logitech sine drivere,du har prøvd uten du og,har hatt en del problemer under spilling med logitech sine drivere men ikke nå lenger.

Kjetil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...