Gå til innhold

anbefal meg ei mus :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er microsoft intellimouse 3.0 og logitech dual optical som gjelder..

Intellimousen er større (diggere å holde) og man kan derfor bruke en egen finger til musehjulet (mye bedre i spill) den har en ekstra knapp og større teflonføtter. Og det går ann å trykke inn musehjulet uten att det ruller.

Dual optical er minder og har små knapper. Liker ikke at man ikke kan ha en egen finger på muehjulet hele tiden, det blir for trangt på denne musen.. Det positive er at selve musen er av GOD kvalitet (plastikken, knappene, gummien) men inetellimouse er ikke dårlig kvalitet heller da...

Jeg ville valgt intellimouse hvis du spiller mye og dual optical hvis du ikke spiller så mye..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 02:06, lagdreparen skrev:

Quote:

Den 2002-05-19 01:23, psilocybe skrev:

meget fornuftig. :smile:

faktisk
den
mest komfortable musen jeg har hatt.. det er nesten orgasmisk hver gang jeg muser litt. :smile:

Din perverse jævel!

Hehe

min dual er alt for liten ( må bøye fingerne )

kjøp ms intelli v.3

Lenke til kommentar

En annen ulempe med Logitech mus er at driverne til Logitech ikke er særlig bra, relativt til MS sine drivere. De funker som regel greit med standard drivere i OSene, men dersom man vil bruke f.eks bakoverknappen i spill trenger man driverne til Logitech. Problemet er at disse blant annet "fucker" opp scrollingen i windows :sad: Jeg hadde aldri tilsvarende problem med min Explorer mus.

Dvs kjøpe MS, dersom du ikke føler _veldig_ sterkt for Logitech.

[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-05-19 08:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:

kindings skrev (2002-05-19 08:31):

En annen ulempe med Logitech mus er at driverne til Logitech ikke er særlig bra, relativt til MS sine drivere. De funker som regel greit med standard drivere i OSene, men dersom man vil bruke f.eks bakoverknappen i spill trenger man driverne til Logitech. Problemet er at disse blant annet "fucker" opp scrollingen i windows :sad: Jeg hadde aldri tilsvarende problem med min Explorer mus.

Dvs kjøpe MS, dersom du ikke føler _veldig_ sterkt for Logitech.

Nonono!

Det har aldri skjedd med meg. Jeg har kjørt begge de optiske Logitech-musene min med Windows' standardrivere og har alle funksjonene og knapper både i spill og windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...