TAAB Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Heromdagen møtte jeg plutselig Tore Tvedt (Vigrid) på lokalbutikken, og jeg ble egentlig bare stående å stirre på mannen. Seinere på dagen fant jeg ut at han bor 500 meter fra meg. Ja ja...uansett så satt jeg akkurat å kikket på Vigrid sine sider for å se hva som egentlig står der og ble nesten satt ut av det komplette idioti som blir presentert der. Jeg visste jo at han kanskje ikke var rakettforsker, men det er skummelt at det faktisk finnes ensomme sjeler som tror på dette, og blir en del av det samfunnet Tvedt ønsker. Mannen kjører ihvertfall en passende bil : En kritthvit Ford Scorpio Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Du får håpe på at han skifter ut bilen med en diesel-bil. Så kan du putte konsentrert kunstgjødsel i oljetanken, og vente på at gjødsel og diesel blir blandet. Endret 16. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nedre Eiker eller noe? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg og Tore bor i Skotselv i Øvre Eiker Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 bor i lier, vi klarte å jage han bort Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Heromdagen møtte jeg plutselig Tore Tvedt (Vigrid) på lokalbutikken, og jeg ble egentlig bare stående å stirre på mannen. Seinere på dagen fant jeg ut at han bor 500 meter fra meg. Mannen kjører ihvertfall en passende bil : En kritthvit Ford Scorpio Passende? Trodde ikke at Tore Tvedt var så glad i USA. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Bilen er jo tysk....og hvit Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du får håpe på at han skifter ut bilen med en diesel-bil. Så kan du putte konsentrert kunstgjødsel i oljetanken, og vente på at gjødsel og diesel blir blandet. har ikke sett på mcgyver du vel?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Joda det har jeg, men hvis du går ut å prøver det samme på mor og fars bil, kan du jo sjekke hva som skjer. Og om det er Tore Tvedt verd. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Bilen er jo tysk....og hvit Ford er amerikansk SVJV. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ta en torsdagsklubben, og på bursdagen hans, tar du med et par negere og en kake, og står på trappa hans, og synger bursdagssangen så gebrokkent, og feil som dere klarer :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Bilen er jo tysk....og hvit Ford er amerikansk SVJV. Nå vet ikke jeg hva SVJV betyr, men ford som vi har her, unntatt de store fordene blir produsert i tyskland. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 SVJV = Så vidt jeg vet (tror jeg) Lenke til kommentar
since91 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tror han på de gamle vikinggudene??? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Han tror på hjernevasking, intoleranse, rasisme og vold Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tror han på de gamle vikinggudene??? Tror på mye rart han Men han bodde i nærheten av meg før og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå