tinsley Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Noen som har prøvd dette tastaturet fra FSC? Fujitsu-Siemens Wireless Keyboard Slim Har også kikket på Labtech Wireless Desktop Edge og Logitech Ultra X Flat. Hvem er best av disse til gjennomsnittlig bruk? Takker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ÅÅÅÅ!!!! Det er helt forferdelig, knappene reagerer noen ganger ikke og å og SPACE er veldig vanskelige noen ganger. Delete, page up og down og de knappene der er satt ved siden av enter så man må ha lys når man skriver, ellers bommer man. Musa er egentlig en logitech mus, eller identisk da. Altfor lav oppdateringsfrekvens, og liten (selv for meg). Vinne IKKE anbefalt dette untatt hvis du er en stooooor fujitsu siemens fanatiker. (fant ikke noe kamera så jeg kan ikke vise dere hva jeg mener) Lenke til kommentar
loveland Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg hadde lyst til å kjøpe det jeg også men ble litt usikker etter chokke sitt innlegg.. da jeg prøvde det var det hvertfall kjempedeilig å skrive på(men det var bare i 5min eller no så hør heller på chokke) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) kjøp heller noe med knappene der de skal være EDIT: se på musa her, identisk! Endret 16. oktober 2004 av chokke Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Hva med Logitech eller Labtech sine? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ingen erfaring med de, untatt internet navigator SE, som ikke er i salg lenger, men anbefales på det sterkeste, med eller uten tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå