slimjim Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei Godt folk. Har tengt å flashe bios men lurer på om det er ting jeg må pase på før jeg gjør dette. På Asus sine hjemme sider anbefaler de at man ikke skal gjøre dette hvis man absolutt ikke må. Slimjim Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Når det gjelder ASUS sine hovedkort, så er det viktig at du velger riktig flasheprogram. Noen hovedkort finnes også i flere revisjoner, så du må finne ut hvilken revisjon av hovedkortet du har før du laster ned BIOS-filen. Er du nøye ovennevnte, så går det nok greit å flashe BIOS. Lenke til kommentar
wim Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du må ha diskettstasjon (burde isåfall). Dessuten trenger du NYE disketter. Hvis hovedkortet ditt fungerer skulle man tro du ikke burde flashe, ettersom det alltid er en liten risiko for at systemet ditt blir ødelagt av en feilflashing Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Takker for supporten. Grunnen til at jeg hadde tengt å flashe var at jeg har hatt litt problem med pcen i noen spill. Kunne spille farcry uten problem men når jeg spilte counterstrike så kunne maskinen fryse og jeg måtte rebote med svenske knappen. Så leste jeg at AMD ikke er noe glad i Xp sp2 og da ha jeg tatt en reinstall ihåp om at alt skal bli bra. Skal teste litt ikveld. Krysser alle ballene. Har aldrig holdt på noe særlig i bios så jeg tror jeg lar det vere. Slimjim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå